آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی با ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار

آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی با ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار

یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر امسال شهرداری تبریز اقدام به کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی در کلانشهر تبریز با ۱۲۷ میلیارد ریال می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه و احداث بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر یکی از برنامه های شهرداری تبریز در سال آینده است، افزود: احداث و افزایش تعداد بازارچه‌های محلی یک نیاز مبرم برای شهر تبریز است. از این رو عملیات عمرانی احداث بازارچه میوه در شهرک یاغچیان با اعتبار اولیه ۴۷ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

شهردار هوشیار تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث پل عابر پیاده در مسیر جاده ائل گولی با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار یکی دیگر از طرح هایی است که در جهت تسهیل تردد عابران پیاده شروع می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش تولید آسفالت در کلانشهر تبریز برای افزایش کیفیت آسفالت معابر، خاطرنشان کرد: احداث کارخانه جدید آسفالت در غرب تبریز یکی از پروژه های حائز اهمیت مدیریت شهری در بحث عمرانی است که فعالیت عمرانی آن توسط سازمان عمران تبریز از دهه فجر آغاز می‌شود.

هوشیار با بیان اینکه شهرداری تبریز اهتمام ویژه‌ای برای مسیرگشایی و رفع ترافیک معابر شهری دارد، ابراز کرد: همزمان با تملک املاک واقع در مسیر، عملیات عمرانی مسیرگشایی شهید علیپور حدفاصل قره‌باغی ها تا خیابان حضرت امام (ره) با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه، شروع می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات