همت مدیریت شهری بر اتمام پروژه مترو

همت مدیریت شهری بر اتمام پروژه مترو

به گزارش شهریار ، یاسین بجانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در اتمام خط ۱ طی سالهای گذشته بیان کرد: امسال با افتتاح دو ایستگاه لاله و گازران، شاهد تسریع عملیات اجرایی پروژه بودیم و تنها عملیات عمرانی ایستگاه قونقا (شماره ۱۳) خط ۱ باقی مانده بود که امروز با حضور در این ایستگاه تلاشهای عزیزان را از نزدیک مشاهده می کنیم و تا پایان سال جاری، با اتمام ایستگاه قونقا، مردم تبریز شاهد بهره برداری کامل از خط ۱ مترو خواهند کرد.

وی با اشاره به مزیت‌های معماری ایستگاه قونقا و قرار گرفتن آن در منطقه فرهنگی و تاریخی بیان کرد: بر خلاف اکثر ایستگاه‌ها که از روح معماری و طراحی عاری بودند در ایستگاه قونقا شاخص های معماری ایرانی اسلامی و بومی آذربایجان اجرا شده که شایسته است از زحمات عزیزان که در این عرصه فعالیت می کنند، تشکر و قدردانی شود.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به پیشرفت پیشرفت ۸۸ درصدی ایستگاه قونقا اذعان کرد: قرار بر این است که ایستگاه تا پایان سال جاری به اتمام برسد تا شهروندان عزیز بتوانند از این ایستگاه نیز استفاده کنند.

وی در حاشیه بازدید از ایستگاه قونقا از پیگیری نواقص خطوط دیگر از جمله خط ۲ نیز خبر داد و افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که تا با پیگیری فاینانس، عملیات اجرایی خط دوم نیز تسریع یابد و در کنار آن سایر خطوط نیز وارد فاز عملیاتی شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات