۱۰۰۰ واحد مسکن مهر آذربایجان غربی از فاضلاب شهری برخوردار هستند

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر آذربایجان غربی از فاضلاب شهری برخوردار هستند

http://www.bananews.irمدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۱۹۸ واحد از مساکن مهر استان آذربایجان غربی از فاضلاب شهری بهره‌مند هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) خلیل محبت‌خواه فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان استان در بخش مسکن مهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ساخت و ساز ۳۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و همچنین شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت آذربایجان غربی هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و ۶۳۹ واحد مسکن مهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

محبت‌خواه از واگذاری انشعاب برق به سه هزار و ۳۶۴ واحد مسکن مهر خبر داد و افزود: علاوه بر این سه هزار و ۶۸۴ واحد نیز از نعمت آب شرب بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح مسکن مهر آذربایجان غربی ۵۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

محبت‌خواه از طرح مسکن مهر به عنوان شاخص‌ترین جلوه خدمت‌گذاری دولت عدالت محور یاد کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با عنایت ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و همیاری مسئولان استان، مسکن مهر در شاکله پروژه‌های مهر ماندگار استان تا پایان سال تولید ملی و حمایت از کار، سرمایه ایرانی به بهره‌برداری برسد

وی گفت: صنعتی‌سازی یکی از مواردی است که در ساخت مسکن مهر آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته است.

محبت‌خواه با بیان اینکه صنعتی‌سازی یکی از شیوه‌های جدید در ساخت و ساز واحدهای مسکونی است، تصریح کرد: در این راستا سبک‌سازی واحدهای صنعتی مورد توجه قرار دارد و روند ساخت و ساز در شیوه صنعتی سازی تند است.

    نظرات