توجه به فضای آموزشی اولویت پروژه‎های انبوه‌سازی مسکن

توجه به فضای آموزشی اولویت پروژه‎های انبوه‌سازی مسکن

http://www.bananews.ir/معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در نظر گرفتن فضای آموزشی مهمترین اولویت پروژه‎های انبوه‌سازی مسکن است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نورمحمد جعفری در جلسه شورای مسکن این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در پروژه‌های مسکن مهر و البته پیش از ساخت هر پروژه بزرگ مسکن باید فضای آموزشی در نظر گرفته شود به کمبود فضای آموزشی در شهرک اندیشه، شهرک بهارستان و واحدهای مسکن تقی‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان برای هر ۲۰۰ واحد مسکن یک فضای آموزشی در نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن از اولویت‎های شهرستان است اذعان داشت: بعد از دولت نهم و دهم با اجرای مسکن مهر بسیاری از مستاجران صاحب‌خانه شدند و تعداد واحدهایی که در مدت اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان به بهره‌برداری رسیده قابل توجه است.

جعفری همچنین یادآور شد: بر اساس زمان‎بندی مسئولان پروژه مسکن مهر گنبدکاووس موسوم به کاج تا شهریور ماه امسال برای بهره‌برداری آماده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در کنار اجرای پروژه‎های مسکن مهر هم اشتغال بالای ۱۷ هزار روز ایجاد شد که باید این روند ادامه پیدا کند.

قاسم دبوری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با خواندن دستور کار جلسه گفت: برای احداث فضای آموزشی باید اعتبار مشخص اعلام شود.

رویا کاوه عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان کمبودهای فضاهای آموزشی در این شهر نیز یادآور شد: با گسترش انبوه‌سازی کمبود فضای آموزشی در شهر مشهودتر شده است.

    نظرات