ميليارد ريال طرح تبديل شبكه مسي به كابل خودنگهدار ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي مهندس طاهر كيامهر با اشاره به دو پروژه شاخص آماده كلنگ زني اين شركت در دهه فجر امسال، عنوان كرد: كلنگ زني 2 پروژه تبديل شبكه مسي به كابل خودنگهدار در حوزه شهري و روستايي با هزينه اي بالغ بر 8 هزار ميليارد ريال از پروژه هاي مهمي است كه در ايام الله مبارك دهه فجر كلنگ زني خواهد شد.
وي ادامه داد: مجموع اين پروژه 2 هزار كيلومتر است كه يك هزار كيلومتر آن در حوزه شهري و يك هزار كيلومتر نيز در حوزه روستايي اجرا خواهد شد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي تصريح كرد: اولويت اول در اجراي اين پروژه مسيرهايي است كه احتمال وقوع سرقت سيم در اين مناطق بيشتر است و دومين اولويت مسيرهايي است كه داراي ضعف برق هستند و با تعويض سيم، هم ضعف برق از بين رفته و هم شاهد كاهش تلفات شبكه در اين مناطق خواهيم بود.
وي اضافه كرد: در مجموع قريب به 12 هزار و 176 كيلومترشبكه فشار ضعيف هوايي دراستان آذربايجان غربي وجود دارد كه بيش از 4 هزار و900 كيلومتر آن معادل 41 درصد كل شبكه فشار ضعيف هوايي استان تا كنون اصلاح، بهسازي و به كابل خودنگهدار تبديل شده است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات