فسخ قراردادهایی که ساخت‌و‌ساز آن رها شده است

فسخ قراردادهایی که ساخت‌و‌ساز آن رها شده است

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در لاهیجان گفت: برای رونق بیشتر شهرک صنعتی لاهیجان با جدیت پیگیر تعیین تکلیف وضعیت قراردادهایی که در سنوات گذشته منعقد، اما بدون عملیات ساخت‌و‌ساز رها شده است، هستیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید عباسیان امین در جمع مدیران واحدهای صنعتی شهرک صنعتی لاهیجان با اعلام این مطلب گفت: فسخ این قراردادها با همکاری‌های خوب مراجع قضایی دردست اقدام است.

وی در ادامه از مهم‌ترین طرح‌های سال جاری شهرک صنعتی لاهیجان را ایجاد راه ورودی مستقل برای این شهرک دانست و افزود: با توجه به استقرار واحدهای صنعتی بزرگ در این شهرک و حجم بالای تردد، ایجاد راه ورودی مستقل برای این شهرک در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان قرار گرفته است که جزو طرح‌های مصوب و کددار شهرستان محسوب شده و برای اجرای آن از بودجه عمرانی شهرستان لاهیجان نیز اعتبار دریافت خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، هم‌اکنون عملیات مطالعاتی این طرح آغاز و مشاور طرح نیز انتخاب شده است.

عباسیان ادامه داد: شهرک صنعتی لاهیجان تمام زیرساخت‌های اساسی صنعت نظیر آب، برق، گاز، تلفن، تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، فضای سبز، منبع ذخیره آب و شبکه روشنایی معابر را داراست و با وجود استقرار واحدهای صنعتی بزرگ از شهرک‌های صنعتی مطرح استان است.

 

    نظرات