احداث المان شهدای محراب آیت الله قاضی طباطبایی، سید اسدالله مدنی و موزه انقلاب اسلامی در بافت تاریخی و فرهنگی تبریز

احداث المان شهدای محراب آیت الله قاضی طباطبایی، سید اسدالله مدنی و موزه انقلاب اسلامی در بافت تاریخی و فرهنگی تبریز

به گزارش شهریار، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی در پنجمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری ضمن اعلام این مطلب گفت: روحیه جهادی شهردار تبریز موجب شده است که توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی مناطق دهگانه روند رو به رشدی داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع علمی و انقلابی شهیدان آیت الله قاضی طباطبایی و مدنی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه منطقه ۸ در بافت تاریخی و فرهنگی شهر واقع شده، خواستار احداث المان شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی و شهید مدنی در محل شهادت ایشان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اهیمت  موزه انقلاب اسلامی، ابراز کرد: تبریز همواره به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی ایران مطرح بوده و از این حیث بهترین مکان برای احداث موزه انقلاب اسلامی حوزه استحفاظی شهرداری منطقه هشت می باشد. وی در این رابطه تصریح کرد: از شهرداری منطقه ۸ می‌خواهیم با احداث موزه انقلاب اسلامی به رسالت فرهنگی تاریخی خود جامعه عمل بپوشاند. وی افزود : شهرداری منطقه هشت علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی در اقدامات فرهنگی و انقلابی نیز مطرح می باشد و انتظار می‌رود این پروژه ها  توسط منطقه هشت اجرا شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات