همکاری چهار دانشگاه در اجرای طرح ملی آبخیزداری

همکاری چهار دانشگاه در اجرای طرح ملی آبخیزداری

http://www.bananews.ir/رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: مسئولیت اجرای طرح جامع آبخیزداری توسط شورای عالی علوم،‌تحقیقات و فناوری به ۴ دانشگاه کشور واگذار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر رامین رحمانی درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: شورای عالی عتف یک میلیارد تومان را برای اجرای طرح جامع آبخیزداری اختصاص داد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان مجری این طرح و دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گیلان و شیراز به عنوان دانشگاه های همکار برای اجرای این پروژه انتخاب شدند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: ۵۰۰ میلیون تومان به دانشگاه گرگان، ۲۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، ۲۰۰ میلیون تومان به دانشگاه گیلان و ۱۰۰ میلیون تومان به دانشگاه شیراز اختصاص داده شد تا موضوعات کاربردی استان در این حوزه با کمک بخش اجرایی حل شود.

وی افزود: به عنوان مثال استان گلستان در معرض سیل است و با مسئولان آبخیزداری برای حل این مساله صحبت کردیم تا بعد از اینکه با مسئولان آبخیزداری به نتیجه رسیدیم به دانشگاه مذکور ابلاغ کنیم و اساتید متخصص این رشته آمادگی خود را برای همکاری در این پروژه اعلام کنند.

 

    نظرات