دغدغه‌مندان فرهنگ شهر پای کار بیایند/ در حوزه فرهنگ شهر، طبق بضاعت خود فعالیت می‌کنیم

دغدغه‌مندان فرهنگ شهر پای کار بیایند/ در حوزه فرهنگ شهر، طبق بضاعت خود فعالیت می‌کنیم

    دغدغه‌مندان فرهنگ شهر پای کار بیایند/ در حوزه فرهنگ شهر، طبق بضاعت خود فعالیت می‌کنیم

    شهردار اصفهان گفت: ما نمی‌توانیم وعده بدهیم که همه ایده‌آل‌ها را در حوزه فرهنگی و اجتماعی محقق می‌کنیم، البته حضور شهرداری هم در پشتیبانی، هم طراحی و هم اجرا پررنگ است مانند همیشه که شهرداری در صحنه بوده است.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی قاسم زاده در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پلیس راهور معتقد است که امسال سفرهای نوروزی بیش از سال‌های قبل خواهد شد. ان شاء الله مردم از فرصت تعطیلات برای تجدید روحیه استفاده کنند ضمن اینکه سردار هادیان فر معتقد است اصفهان از مقصدهای اصلی سفرها خواهد بود.

    وی افزود: ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از چند ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. کمیته‌ها شکل گرفته و در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تبلیغاتی و... همه فعالیت‌ها برای آماده کردن شهر شروع شد.

    شهردار اصفهان با بیان اینکه حضور اعضای شورای شهر در جمع اعضای این ستاد می‌تواند روحیه بخش باشد، گفت: ما در جلسات مختلف به دستگاه‌های گوناگون اعلام کرده‌ایم که شهرداری در حد بضاعت خود به میدان خواهد آمد به خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی. هر کس برای حوزه فرهنگی و تبلیغاتی شهر ایده یا نظری دارد ما به او کمک می‌کنیم و هم فضا و هم سازه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

    وی اظهار کرد: تیم نخبگان ما و اتاق‌های فکر، براساس فهم خود از تبلیغات و کار فرهنگی، مهندسی فرهنگی می‌کنند. محصولات خوبی نیز تولید می‌شود اما سوال این است که آیا این انتظار دغدغه‌مندان را تامین می‌کند؟ پاسخ را نمی‌دانیم. دغدغه‌مندان باید به کمک بیایند، دغدغه کار را حل نمی‌کند، بلکه باید به کمک بیایند. آن‌ها باید محصول تولید کنند و ما نیز در حد بضاعت خود به آن‌ها کمک می‌کنیم.

    قاسم زاده بیان کرد: ما نمی‌توانیم وعده بدهیم که همه ایده‌آل‌ها را محقق می‌کنیم، البته حضور شهرداری هم در پشتیبانی، هم طراحی و هم اجرا پررنگ است مانند همیشه که شهرداری در صحنه بوده است.

    وی افزود: ادعای ما این است که در حد بضاعت حضور پیدا می‌کنیم. سعی می‌کنیم کارمان عالمانه، تخصصی و مبتنی بر نگاه درست فرهنگی و تبلیغاتی باشد. ضمن اینکه عرصه را نیز بر کسی نبسته‌ایم. شهر تنوع دارد و سازمان‌های مختلف فرهنگی و دستگاه‌های متولی این حوزه وجود ندارند و هر کدام خواستند در این ایام در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی شهر حضور پیدا کنند ما کمک می‌کنیم.

    شهردار اصفهان تصریح کرد: شورای شهر از نیمه سال به ما تلنگر زد تا برای ارائه خدمات سفر مهیاتر از سال‌های قبل باشیم و به استقبال نوروز برویم. امیدواریم میهمانانی که به اصفهان می‌آیند متوجه این باشند که اصفهان شهری با شخصیت فرهنگی، مذهبی، جهاد و ایثار است و البته باید به فرهنگ و باورهای میزبان احترام بگذارند.

    وی خاطرنشان کرد: مردم نیز به عنوان مالکان شهر در ایام نوروز به ما کمک کنند تا شخصیت فرهنگی شهر در عین حال که پذیرای میهمانان عزیز از سراسر کشور است، تحت تاثیر رفت و شدها خدشه‌ای به چهره‌اش ایجاد نشود.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات