ثبت‌نام برای ۱۲ هزار واحد مسکن ویژه در حکیمیه و تهرانسر

ثبت‌نام برای ۱۲ هزار واحد مسکن ویژه در حکیمیه و تهرانسر

http://www.bananews.irرییس کانون سراسری انبوه‌سازان از ثبت‌نام برای ۱۲ هزار واحد طرح مسکن ویژه در حکیمیه و تهرانسر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی طرح مسکن ویژه اظهار کرد: در روزهای پایانی ثبت نام برای طرح مسکن ویژه در شهر جدید پردیس هستیم و تاکنون استقبال خوبی از این طرح شده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام برای ۴۵ هزار واحد مسکونی از طریق دفاتر پستی ثبت‌نام واحد‌های شهر جدید پردیس برای مدت یک ماه آغاز شد که تاکنون بیشتر از حد اعلام ثبت‌نام شده است.

وی افزود: ثبت‌نام آن دسته از متقاضیان که واجد شرایط مسکن مهر باشند، پذیرفته و ثبت می‌شوند.

رهبر با بیان این‌که زمان ثبت‌نام برای واحد‌های دیگر هنوز اعلام نشده است، اظهار کرد: تا اواخر تابستان ثبت‌نام برای مسکن ویژه حکیمیه و تهرانسر و منطقه‌ی ۲۲ تهران اعلام می‌شود.

به گفته‌ی رییس کانون سراسری انبوه‌سازان ثبت‌نام برای مسکن ویژه در سه نقطه‌ی دیگر تهران همزمان خواهد بود، اما در صورت شرایط خاص، اولویت با حکیمیه و تهرانسر است.

وی همچنین اظهار کرد: در طرح مسکن ویژه ۱۰ هزار واحد در تهرانسر و دو هزار واحد در حکیمیه ساخته خواهد شد و هنوز تعداد واحد‌های منطقه‌ی ۲۲ مشخص نیست، زیرا ابتدا قرار بود در مساحت ۵۶ هکتاری ساخت‌وساز در منطقه‌ی ۲۲ انجام شود، اما این مساحت به ۲۰۰ هکتار افزایش یافت.

    نظرات