نماینده میاندوآب:در مسکن مهر جایی برای نمایندگان هست؟

نماینده میاندوآب:در مسکن مهر جایی برای نمایندگان هست؟

http://www.bananews.ir/نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: من به عنوان سردار و جانباز جنگ تحمیلی از دوره هشتم تاکنون در زیرزمینی در تهران زندگی می‌کنم، آیا در مسکن مهر جایی برای نمایندگان است؟

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی عیسی‌زاده که در جریان بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس سخن می‌گفت، اظهار داشت:‌علیرغم زحماتی که برای مسکن مهر کشیده شده، دیگران هم باید پای کار بیایند تا نواقص این پروژه برطرف شود.

وی افزود: من از دیار آذربایجان شرقی سخن می‌گویم که هشت سال جنگ را تحمل کرد و نزدیک ۳۰ سال است خرابی، ویرانی و گروه‌های تروریستی که ایادی استکبار بودند به ما این مناطق تحمیل شده، لذا باید رسیدگی ویژه‌ای به این استان انجام شود تا بتواند خودش را به طراز استان‌های دیگر برساند.

عیسی‌زاده با اشاره به بالا بودن اجاره‌بها خاطر نشان کرد: صاحبان املاک با بی‌رحمی با مستاجران برخورد می‌کنند و این افزایش قیمت در برخی مناطق از صددرصد هم بالاتر بوده است.

وی ساخت مسکن مهر در بافت‌های فرسوده، حل مشکلات خدمات در مسکن مهر و خودمالکی را در مسکن مهر مورد تاکید قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح راه‌آهن میاندوآب ـ تهران از سوی وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: این راه‌آهن چندین ماه است تعطیل شده اما من با اینکه چندین بار برای آن مراجعه کردم دلیل تعطیلی راه‌آهن را نمی‌دانم.

نماینده مردم میاندوآب همچنین با اشاره به وضع نامناسب جاده‌های روستایی و شهری میاندوآب، خواستار رسیدگی مسئولان وزارت راه و شهرسازی به این امر برای جلوگیری از تلفات انسانی شد.

 

    نظرات