تشکیل کارگروه ویژه برای تامین برق مسکن مهر در تهران

تشکیل کارگروه ویژه برای تامین برق مسکن مهر در تهران

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت برق تهران با تشریح جزییات اقدامات انجام شده برای تامین برق پروژه‌های مسکن مهر، تاکید کرد مشکلی در تامین برق مسکن مهر پرند وجود ندارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید زمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بر ضرورت جذب کامل اعتبارات اختصاص داده شده از سوی استانداری‌های تهران، قم و البرز برای پیشبرد پروژه‌های تامین برق مسکن مهر تاکید کرد و درخصوص آخرین وضعیت تامین برق واحدهای مسکونی مهر پرند، تصریح کرد: شرکت برق منطقه‌ای توانسته است بسترهای لازم را برای اجرای پروژه‌های تامین برق این منطقه فراهم کند.

وی افزود: با نصب چهار دستگاه فیدر ۲۰ کیلوولت در پست ۲۰/۶۳ کیلوولت پرند صنعتی، در حال حاضر مشکلی در تامین برق واحدهای مسکونی مهر پرند وجود ندارد.

به گفته مدیرعامل برق تهران پست ۲۰/ ۶۳ کیلوولت مهر پرند ۱ نیز با ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد و حداکثر تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری می رسد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری پروژه‌های مرتبط با تامین برق طرح مسکن مهر در برق تهران خاطر نشان کرد: گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و اقدامات انجام شده بطور مستمر توسط این کارگروه پیگیری شده و اقدامات لازم برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی از سوی استانداری ها برای پیشبرد پروژه‌های تامین برق انجام خواهد شد.

مدیرعامل برق تهران با بیان اینکه توسعه و تقویت پست‌ ۶۳/ ۲۳۰ کیلوولت پرند نیز در برنامه‌های برق تهران قرار دارد، گفت: در حال حاضر زمین‌های مربوط به پروژه‌های تامین برق مسکن مهر در استان‌های تهران، قم و البرز شناسایی شده و برای انجام مراحل بعدی در اختیار پیمانکاران طرح قرار گرفته است.

حسینی با اشاره به برنامه برق تهران برای تامین منابع مالی پروژه زیر ساخت‌های مسکن مهر اظهار کرد: سعی ما این است که از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، ضمن اینکه دوسوم ازهزینه‌های اجرای این پروژه‌ها باید توسط دولت و استانداری تامین شود.

وی افزود: امیدواریم با رفع موانع موجود و احداث پست‌ها و خطوط فوق توزیع، زیرساخت‌های لازم برای تامین برق پروژه ملی مسکن مهر فراهم شود.

 

    نظرات