استاندار تهران: آمار شکایت از تعاونی‌ها در سایت‌های مسکن مهر بالاست

استاندار تهران: آمار شکایت از تعاونی‌ها در سایت‌های مسکن مهر بالاست

http://www.bananews.ir/استاندار تهران با بیان اینکه شفافیت در مالکیت زمین‌های مورد نظر برای اجرای مسکن مهر از همان ابتدا مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: البته موارد نقض هم وجود دارد،گفت: تاکنون موارد زیادی شکایت از تعاونی‌ها در سایت‌های مسکن مهر گزارش شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه در مورد همه برنامه‌ها و سایت‌های رسمی مسکن مهر قبل از شروع و برنامه‌ریزی تمام بحث‌ها و اقدامات لازم حقوقی، قضایی و حاشیه‌ای از سوی مالکان زمین و مدعیان و معترضان احتمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: تنها در صورت شفافیت در مالکیت است که این پروژه‌ها آغاز می‌شوند.

وی افزود: در صورتی که زمین یا پروژه‌ای معارض داشته باشد، سایت مسکن مهر اجرایی نخواهد شد.

تمدن تصریح کرد: پس از اجرا نیز اگر معارضی در مورد این پروژه‌ها به وجود آید باز هم وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط به عنوان دستگاه‌های مسئول، پیگیری این موضوع را از سوی تعاونی مربوطه و یا به طور مستقیم بر عهده دارند و باید پاسخگوی مردم باشند.

تمدن تصریح کرد: شهروندانی که تاکنون شکایتی در مورد مسکن مهر و یا زمین‌های مربوط به آن دارند می‌توانند این موضوع را به فرمانداران هر شهر و یا وزارت مسکن و شهرسازی و یا تعاونی‌های مربوطه خود ارجاع دهند و اگر از تعاونی‌ مربوطه شکایت دارند نیز به ادارات تعاون استان خود مراجعه کنند.

وی اذعان کرد که تاکنون موارد زیادی از شکایت در سایت‌های مسکن مهر نسبت به تعاونی‌های مرتبط گزارش شده است.

 

    نظرات