برگزاری جلسه هماهنگی همایش ملی معماری و هویت

برگزاری جلسه هماهنگی همایش ملی معماری و هویت

http://www.bananews.ir/اعضای کمیته علمی همایش ملی معماری و هویت ضمن برگزاری جلسه هماهنگی روند اجرایی و علمی همایش را مورد بحث و بررسی فرار دادند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دبیر اجرایی همایش در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش در همدان گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تمام توان امور اجرایی این همایش ملی را پیش می‌برد.

مهندس بهزاد محمدی افزود: کار اطلاع رسانی با انتشار پوستر رسمی همایش و ارسال آن به نظامات مهندسی ساختمان کشور و مجامع علمی و آموزشی از اوایل خردادماه آغاز شده است و خبرهای مرتبط با همایش نیز به خبرگزاری‌ها و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ارسال می‌شود.

مهندس محمدی با اعلام خبر انتشار تمبر ویژه همایش گفت: برای این همایش تمبر ویژه‌ای برگرفته از پوستر اصلی طراحی شده است که در روزهای برگزاری رونمایی می‌شود. این تمبر با الصاق بر گواهینامه‌ها صادره تاکید دوباره‌ای بر عنوان همایش و اهداف آن دارد.

عضو کمیته علمی همایش در خصوص مقاله‌های ارسالی گفت: دریافت مقاله‌ها از طریق تارنمای سازمان و مرکز آموزشی و فرهنگی سمای همدان انجام شده است که با اتمام مهلت دریافت ضمن ارسال مقاله‌ها به کمیته علمی کار بررسی آغاز و درنهایت در موعد مقرر اعلام نتایج انجام می‌شود.

در این جلسه دکتر معمار ضیاء دبیر کمیته علمی به همراه دکتر سیدغلامرضا اسلامی، دکتر حمید ماجدی، دکتر حامد شیخ طاهری، مهندس محمد‌رضا اسماعیلی، مهندس بهزاد محمدی و مهندس سیداحمد لطفی‌زاده حضور داشتند.

 

    نظرات