تولید پکیج های تصفیه فاضلاب با استفاده از روشهای بیولوژیکی

تولید پکیج های تصفیه فاضلاب با استفاده از روشهای بیولوژیکی

http://www.bananews.ir/رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب را از دستاوردهای جدید این شهرک دانست و افزود: این پکیج می تواند به روشهای بیولوژیکی اقدام به تصفیه فاضلاب در اسکان موقت در زمان بحران و مجتمع های مسکونی کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر محمود شیخ زین الدین در گفتگو خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد پکیج های تصفیه فاضلاب افزود: پکیج های تصفیه بیولوژیکی تولیدی در داخل کشور به طور عمده از روشهای متعارف هوازی از قبیل لجن فعال- هوادهی ممتد استفاده می شود.

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با اشاره به طراحی و ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب در این شهرک تحقیقاتی، خاطرنشان کرد: پکیج های طراحی شده در این شهرک با استفاده از روشهای بیولوژیکی اقدام به تصفیه فاضلاب می کند. طراحی این پکیج ها به گونه ای است که پس از طراحی، ساخت و مونتاژ در کارگاه به محل پروژه منتقل و نصب و راه اندازی می شود.

وی به بیان مزایای پکیج های طراحی شده پرداخت و یادآور شد: قابلیت حمل و نقل آسان، انرژی مصرفی کمتر بین ۳۰ تا ۵۰ درصد و قابل نصب در مناطق مختلف آب و هوایی از جمله مزایای پکیج های تولید شده است.

شیخ زین الدین به کاربردهای این نوع پکیج ها اشاره کرد و ادامه داد: پکیج های نوین تصفیه آب و فاضلاب برای تصفیه فاضلاب روستاها و اجتماعات کوچک، مجتمع های مسکونی و طرحهای مسکن مهر، بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی، صنایع کوچک و کارگاه‌های صنعتی، شهرکهای صنعتی، هتل ها، پادگانهای نظامی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی– پژوهشی ، ستاد اسکان موقت در مواقع بحران و کمپ های اسکان موقت کاربرد دارد.

 

    نظرات