اجراي 6 پروژه اولويت دار انتقال و فوق توزيع برق در ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان، محمود دشت بزرگ  در نشست با معاونين و مديران اين شركت به مناسبت آغاز سال 1402، با مرور اقدامات شاخص انجام شده در سالي كه گذشت، اهداف و برنامه هاي اين شركت در سال پيش رو را اعلام كرد.

مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان  گفت: در سال 1401 كه اولين تابستان استقرار دولت مردمي بود، اقدامات شاخصي در اين شركت انجام شده كه حاصل همه اين اقدامات پايداري شبكه برق و عبور موفق از پيك مصرف تابستان 1401 بوده است.
وي افزود: در سال 1401 شركت برق منطقه اي خوزستان در سطح ملي و استاني عناوين برتر متعددي از جمله رتبه نخست جشنواره شهيد رجايي در بين همه ادارات و دستگاه هاي اجرايي، رتبه برتر روابط عمومي اين شركت در جشنواره ارزيابي روابط عمومي هاي صنعت آب و برق كشور، رتبه برتر پايگاه مقاومت بسيج در بين رده هاي بسيج صنعت آب و برق كشور و رتبه هاي فني برتردر حوزه هاي مختلف بهره برداري و طرح هاي توسعه كسب كرده كه نشان از شايستگي اين شركت در سطح ملي و استاني است.
وي با اشاره به وقوع سيلاب مونسون در تابستان 1401، تصريح كرد: علي رغم وقوع پديده سيلاب در تابستان و آسيب به بخشي از تجهيزات، با مديريت شبكه و تلاش گروه هاي عملياتي ناپايداري در شبكه رخ نداد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان بيان كرد: در سالي كه گذشت با يك برنامه ريزي دقيق در مدت زمان يك هفته، برق مورد نياز طرح آبرساني غدير از پست برق سبزآب انديمشك تامين شد تا اين طرح ملي كه مورد تاكيد دولت مردمي بوده است نيز به بهره برداري برسد.
وي اضافه كرد: در همين سال اصلاح و بهينه سازي شبكه و افزايش ظرفيت آن نيز با قوت ادامه پيدا كرد كه از جمله آنها مي توان به احداث دو پست برق GIS خزامي و كارون در اهواز (پس از احداث پست GIS كيانشهر در اين شهر)، احداث خطوط ارتباطي نيروگاه دوكوهه و سنكرون آن به شبكه، تسريع در احداث پروژه خط نيروگاه چم شير در كهگيلويه و بويراحمد و خريد تجهيزات مورد نياز شبكه اشاره كرد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان، اظهار كرد: يكي ديگر از اقدامات مهم در سال 1401 براي حفظ پايداري شبكه برق تحت نظارت اين شركت در مقابله با آلودگي هاي ناشي از گرد و غبار و آلاينده ها، تعويض مقره و شستشوي مداوم تجهيزات بوده كه هم اكنون در حال انجام است.
دشت بزرگ استقرار كاركنان در ساختمان جديد امام رضا (ع) و تشييع و خاكسپاري يك شهيد گمنام دوران دفاع مقدس در يادمان شهداي اين شركت را از مهم ترين اقدامات فرهنگي در سال 1401 برشمرد و افزود: اين اتفاق بدون شك باعث رونق خير و بركت در شركت شده و سرمنشأ تمامي موفقيت هاي كسب شده از بركات وجود و نگاه اين شهيد بزرگوار است.
وي گفت: در همين سال در بخش انتصابات، تبديل وضعيت نيروهاي ايثارگر، اقدامات رفاهي و دريافت تسهيلات بانكي براي پرسنل نيز اقدامات مناسبي انجام شده است تا ضمن افزايش تعلق خاطر كاركنان به شركت و راندمان كاري آنها، توانسته باشيم گوشه اي از زحمات پرسنل تلاشكر شركت را جبران نماييم.
مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان با اشاره به نامگذاري سال 1402 از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال " مهار تورم - رشد توليد"، بيان كرد: بايد به سهم خود در تامين و انتقال انرژي كه نقش ويژه اي در رشد توليد و كنترل تورم خواهد گذاشت تلاش كنيم و برنامه ريزي هاي انجام شده در اين زمينه را به سرانجام برسانيم.
دشت بزرگ افزود: 6 پروژه اولويت دار از سوي وزارت نيرو و 32 پروژه داخلي براي توسعه شبكه در سال 1402 تعريف شده كه بايد با قدرت تلاش كنيم تا قبل از شروع پيك به بهره برداري برسند تا عبور موفقي از مصرف برق تابستان پيش رو داشته باشيم.
بر اساس اين گزارش، مديرعامل به همراه معاونين و مديران بعد از پايان اين نشست با حضور در اتاق تمامي كاركنان با تبريك آغاز سال جديد، بصورت چهره به چهره با آنها به گفت وگو پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات