تعطيلات نوروزي بدون حادثه و خاموشي، شبكه برق شهر ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ به دنبال مجموعه بازديدهاي نوروزي مديرعامل اين شركت از بخش هاي نظارتي و عملياتي ستادي و مناطق برق شهر تهران كه از نخستين ساعات سال 1402 با همراهي جمعي از معاونان و مديران اين شركت آغاز شده است كامبيز ناظريان از پايداري كامل شبكه توزيع برق پايتخت در ايام نوروز و عدم وقوع هرگونه خاموشي يا حادثه خاص در پنج روز ابتدايي تعطيلات نوروزي خبر داد.
ناظريان كه در ساعات ابتدايي اول فروردين ماه در مركز كنترل و ديسپاچينگ شبكه فشار متوسط و همچنين سامانه در حال راه اندازي رصد و كنترل شبكه فشار ضعيف شهر تهران و منطقه برق رودكي حضور پيدا كرده بود آرامش خاطر شهروندان تهراني در ايام نوروز را مهم ترين رسالت كاري كاركنان اين شركت دانسته و با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزي در ايام تعطيلات و لزوم حفظ پايداري شبكه با توجه به تغييرات الگوي مرسوم مصرف در ايام نوروزي بر ضروري آمادگي 24 ساعته تمامي نيروهاي نظارتي و عملياتي اين شركت در ايام نوروز تاكيد كرده بود.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ در نخستين روز كاري سال 1402 با بازديدي سرزده از مناطق برق آزادي، فارابي و خيام ضمن قدرداني از تلاش هاي همكاران خود به ويژه در ايام تعطيلات گفت: با تدابير اتخاذ شده و همچنين مانورهاي اصلاح و بهسازي شبكه كه طي ماه هاي پاياني سال گذشته توسط مناطق ?? گانه برق در شهر تهران به اجرا در آمد و تلاش و تعهد همكاران خود شاهد آن بوديم كه طي پنج روز ابتدايي سال تمامي بخش هاي شبكه در پايداري كامل بوده و هيچ گونه حادثه اي در حوزه برق براي شهروندان و مسافران نوروزي رخ نداده است و با آماده باش كامل همكاران خود اميدواريم طي روزهاي آتي تا پايان مسافرت هاي نوروزي هموطنان بتوانيم شايسته ترين خدمات را در حوزه برق ارائه كنيم.
ناظريان تصريح كرد: تمامي خودروهاي مانور اين شركت با تجهيزات كامل در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند و در صورت وقوع هرگونه خاموشي احتمالي با بهره گيري از سامانه هاي پيشرفته مكان محور در كوتاه ترين زمان براي رفع عيب در محل حضور پيدا خواهند كرد.
وي افزود: با هدف تامين امنيت شهري و همچنين سهولت تردد شهروندان و مسافران در ساعات تاريكي، وضعيت روشنايي معابر شهر تهران نيز به صورت مستمر در حال رصد است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات