مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر؛ مهدی کوزهگرها با اشاره به آمار درخواستهای ثبت شده شهروندان در اسفند ماه سال گذشته گفت: در اسفندماه سال گذشته 2 هزار و 62 درخواست شهروندان قابلیت ثبت و پیگیری در سامانه 137 داشتهاست.
وی ادامه داد: مرمت معابر با آسفالت، از لحاظ آماری بیشترین درخواست شهروندان بوده که بیشتر در محدوده بلوار 22 بهمن، خیابان پادگان، خیابان شهید انصاری و بلوار آزادگان بودهاست.
کوزهگرها با بیان اینکه نظافت خیابانها و کوچهها در رتبه بعدی قرار داشته، افزود:در مورد نظافت معابر که رتبه دوم درخواستها را به خود اختصاص داده، نقطه کانونی در شهرک مهدیه،محله کوثر، خیابان انصاری و شهدا گزارش شدهاست.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر خاطرنشان کرد: به دلیل فرارسیدن عید نوروز و رغبت بیشتر مردم به خرید، درخواست برای برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و وانتبارهای دوره گرد که بیشتر در محدوده خیابان شهدا، بلوار رزمندگان، تهران قدیم و میدان انگور بوده هم افزایش یافت تا آنجا که در رتبه سوم خواسته شهروندان قرار گرفت.
وی به درخواست ویژه اسفندماه همزمان با بیداری طبیعت هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه بازه فصل هرس درختان تا پایان فصل زمستان بوده؛ بنابراین هرس شاخه ها از جمله درخواستها از مرکز فوریتهای شهری که بیشتر در محدوده بلواربهشتی و خیابان تهران قدیم بوده که در رتبه چهارم قرار گرفته است.
به گفته کوزهگرها، تخلفات ساختمانی،جمعآوری سگهای ولگرد و جمعآوری خاک و نخاله دستگاههای خدمات رسان(آب،برق و گاز) از دیگر درخواستها بوده که شهروندان به مرکز فوریتها انتقال دادهاند.
این مدیر شهری همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع پیامهای ثبت شده، بیشترین درخواست به سازمان پسماند با 30 درصد، پس از آن، منطقه دو شهرداری 16 درصد، منطقه یک شهرداری 13 درصد، منطقه چهار 12 درصد و منطقه سه 10 درصد اختصاص داشته که کارشناسان انتقال دادهاند؛ البته در بین سازمان ها هم، سازمان پارکها و فضای سبز 9 درصد،سازمان حمل و نقل و ترافیک 4 درصد، مرکز توسعه اجتماعی 3، سازمان ساماندهی مشاغل و فرآوردههای کشاورزی 2 درصد و مرکز کنترل ترافیک 1 درصد پیامهای مرکز فوریتهای اجرایی شهر را به خود اختصاص دادهاست.
پایان پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات