جانشين پروري و بروز رساني سيستم هاي مالي اولويت سال ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، پيام جوادي مديرعامل اين شركت ضمن تبريك سال نو و حلول ماه مبارك رمضان و تقدير از زحمات سيد مجتبي سيدي نيا معاون اسبق مالي و پشتيباني گفت: در شرايط كنوني سكانداري مسئوليت مالي از وظايف خطيري به شمار مي رود كه خوشبختانه در سالي كه گذشت با تلاش پرسنل حوزه مالي و پشتيباني گام هاي موثري در پيشبرد اهداف شركت و خدمت رساني به مردم برداشته شد.
وي افزود: انتظار مي رود معاونت مالي و پشتيباني شركت در راستاي شفاف سازي و تسريع در امور محوله، به سيستم هاي مالي به روز مجهز شده و از امكانات بالقوه و خوبي كه در اختيار دارد به نحو مطلوبي بهره مند شود.
وي در ادامه تاكيد كرد: به منظور تعالي همه جانبه حوزه مالي اين شركت شايسته است در امر جانشين پروري، برنامه ريزي و اقدامات موثري انجام شود بطوريكه در سال آتي شاهد معرفي مديران و متخصصان شايسته حوزه مالي باشيم.
علي زند سرپرست معاونت مالي و پشتيباني هم ضمن تكريم از خدمات ارزنده معاون سابق مالي و پشتيباني گفت: امروزه مديريت مالي هر سازمان جزو فعاليت هاي مهم و سنگين محسوب مي شود و در بخش صنعت برق نيز با اجراي پروژه هاي مختلف در طول سال، پايداري جريان برق و ارائه خدمت به مردم بصورت 24 ساعته، سنگيني وظيفه مارا دوچندان مي كند.
وي خاطرنشان كرد با وجود پرسنل ساعي، صادق و متخصص حوزه مالي و پشتيباني انشاا... به اهداف از پيش تعيين شده شركت دست خواهيم يافت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات