ديدار مديران شركت برق منطقه اي خوزستان با نماينده ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان، اين ديدار به مناسبت آغاز سال 1402 و تبريك سال نو برگزار شد و محمود دشت بزرگ مديرعامل اين شركت گزارشي از اقدامات شاخصي كه در سال 1401 انجام و منجر به عبور موفق از پيك بار تابستان 1401 شد، ارائه كرد.
وي در اين نشست همچنين با اشاره به محدوديت هاي موجود، برنامه هاي شركت برق منطقه اي خوزستان براي توسعه و تقويت زيرساخت هاي صنعت برق در حوزه انتقال و فوق توزيع را با هدف عبور موفق از اوج مصرف تابستان 1402 و تامين برق مورد نياز صنايع در راستاي شعار سال (مهار تورم ـ رشد توليد) ارائه كرد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان همچنين در اين نشست با توجه به جايگاه و منزلت نماينده ولي فقيه در بين مردم، از حجت الاسلام موسوي فرد درخواست كرد كه با توجه به ظرفيت هاي موجود در ائمه جمعه و جماعات سطح استان بويژه در كلانشهر اهواز، در فرهنگ سازي موضوع مديريت مصرف انرژي به مانند سنوات قبل همراه تلاشگران اين صنعت بوده و در اين زمينه تدابير لازم را اتخاذ كنند.
حجت الاسلام سيد محمد نبي موسوي فرد نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز نيز در اين نشست با تبريك آغاز سال جديد به مديران و خانواده صنعت برق در استان، ضمن تشكر از تلاش كاركنان صنعت برق در عبور موفق از پيك تابستان 1401 ، از اقدامات انجام شده براي برق رساني به مردم و صنايع توليدي قدرداني و بر تقويت اين مسير تاكيد كرد.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص اصلاح الگوي مصرف و پرهيز از اسراف، فرهنگ سازي لازم براي مصرف مطلوب در موضوع حياتي پايداري برق را لازم و ضروري دانست و همكاري همه مجموعه ها و استفاده از همه ظرفيت ها براي آموزش در اين زمينه را خواستار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات