ظرفیت‌های بالقوه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان بالفعل شد / افزایش ۲۰ برابری بودجه گردشگری

ظرفیت‌های بالقوه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان بالفعل شد / افزایش ۲۰ برابری بودجه گردشگری

    ظرفیت‌های بالقوه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان بالفعل شد / افزایش ۲۰ برابری بودجه گردشگری

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان ظرفیت‌های بالقوه‌ای داشت که در دوره جدید مدیریت شهری تبدیل به ظرفیت‌های بالفعل شد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی در بازدید از مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مجموعه صفه از گذشته منطقه پرظرفیتی برای گذراندن اوقات فراغت مردم و استفاده از این فضا برای نشاط و تفریح سالم بوده است.

    وی با بیان اینکه به لطف خدا و استقرار مدیریت و هئیت مدیره جدید از این ظرفیت‌ها خیلی بهتر از قبل استفاده شده است، ادامه داد: فضایی که ظرفیت داشت تا مردم بتوانند در آن حضور بیشتری داشته باشند، احیا شده که این رویکرد مثبتی است.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بازدید یکی دو ساعته از مجتمع گردشگری صفه مشخص شد که محیط با نشاطی برای مردم ایجاد شده است و البته ظرفیت توسعه بیشتر و اضافه شدن به مجموعه همچنان وجود دارد که در این خصوص ظرفیت حضور و دسترسی مردم در نظر گرفته شود.

    وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان ظرفیت‌های بالقوه‌ای داشت که در دوره جدید مدیریت شهری تبدیل به ظرفیت‌های بالفعل شد و این نشان می‌دهد اگر ما عرصه‌های تفریحی شهر را در اختیار این مجموعه قرار دهیم و امکانات نیز در اختیار آن‌ها قرار دهیم؛ در محدوده ظرفیت‌های مُجاز موجود در شهر، امکان استقبال بهتری وجود دارد و این رویکرد جدید مدیریت شهری است.

    رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به شعار «با هم بهتریم» گفت: شعار خوب و خلاقانه‌ای انتخاب شده است که مبنای آن گذراندن اوقات فراغت خانواده با همدیگر بوده و در ارتقای فرهنگی شهروندان موثر است.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات