۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود/ لزوم رشد تولید در بخش‌های خدماتی مدیریت شهری

۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود/ لزوم رشد تولید در بخش‌های خدماتی مدیریت شهری

    ۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود/ لزوم رشد تولید در بخش‌های خدماتی مدیریت شهری

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حداقل ۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود، گفت: پارلمان شهرها باید به نکات مهم شعار سال توجه کنند؛ همچنین بخش‌های خدماتی دیگر مدیریت شهری، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها، تولید خود را در سال ۱۴۰۲ افزایش دهند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مشکلاتی که سال‌های گذشته بیشتر خودنمایی می‌کرد و در مقاطعی بسیار تلخ بود، مربوط به گرانی و مباحث اقتصادی، به‌ویژه تورم ناشی از تحریم‌ها و هجمه دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

    وی با بیان اینکه شهروندان سال‌های گذشته مشکلات فراوانی را در مباحث مختلف همچون اقتصادی تحمل کردند، افزود: آنچه که این روزها بیشتر از هر چیزی خودنمایی می‌کند، گرانی و تورم بسیار بالایی است که باعث آزار و اذیت شهروندان شده است که مقام معظم رهبری به‌عنوان یک طبیب حاذق این درد را شناختند و توصیه سال ۱۴۰۲ را بر مبنای مهار آن قرار دادند.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آنچه که مدیریت شهری می‌تواند بر مهار تورم و رشد تولید تاثیر بگذارد، بیشتر در جنبه ساخت‌وساز است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید به‌گونه‌ای عمل کند که تصمیم‌های آن باعث کنترل قیمت مسکن شود و از طرفی نیز برای تولید و ساخت‌وساز رونق در پی داشته باشد.

    وی گفت: در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در سال ۱۴۰۲، نسبت اینکه چگونه می‌توانیم شعار سال را در مجموعه مدیریت شهری محقق کنیم، اقدام و تصمیم‌گیری خواهد شد که به شهروندان نیز اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که در سال ۱۴۰۱ در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شد، در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای محل قرارگیری آنها بود، افزود: در ارتباط با خدماتی که مدیریت شهری به شهروندان ارائه می‌کند نیز تا حد امکان از علم و دانش و محصولات این شرکت‌ها استفاده شد.

    وی گفت: خدمات شهری، حمل‌ونقل عمومی، مباحث ترافیکی و اقدامات نرم‌افزاری، از جمله مواردی بود که از سوی مدیریت شهری اصفهان برای استفاده از دانش‌بنیان‌ها توصیه و پیگیری شد؛ مصوبه‌ای نیز برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داشتیم؛ این حمایت ادامه خواهد داشت و با توجه به اصولی بودن آن، باید در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات