تعداد کاندیداهای هیئت مدیره نظام مهندسی قم نسبت به دوره قبل دو برابر شد

تعداد کاندیداهای هیئت مدیره نظام مهندسی قم نسبت به دوره قبل دو برابر شد

http://www.bananews.irرئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از افزایش دو برابری کاندیداهای هیئت مدیره این سازمان نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، مهندس امین مقومی در خصوص برگزاری انتخابات ششمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه تعداد ۴۷ نفر از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی قم برای نامزدی در انتخابات هیئت مدیره این سازمان اعلام آمادگی و ثبت نام کردند افزود: تعداد داوطلبان به تفکیک رشته ها ، در رشته عمران ۲۰ نفر، رشته معماری ۷ نفر ، رشته برق ۸ نفر ، رشته مکانیک ۶ نفر، رشته نقشه برداری ۳ نفر، رشته شهرسازی ۲ نفر و در رشته ترافیک ۱ نفر است که با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان نامزدی عضویت در هیئت مدیره سازمان نسبت به دوره پنجم افزایش دو برابری داشته است افزود:در دوره پنجم ۲۴ نفر از مهندسان برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره ثبت نام کرده بودند که این دوره در برخی از رشته ها همانند عمران رشد سه برابری داشتیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: انتخابات ششمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با مشارکت اعضای سازمان ، در تاریخ ۶ شهریور برگزار خواهد شد و نفرات منتخب به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره معرفی می شوند تا فعالیت سه ساله خود را آغاز کنند.

مقومی با بیان اینکه تعداد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیش از دو هزار نفر است افزود: برای اولین بار در این دوره ۹ نفر به عنوان اعضا هیات مدیره سازمان معرفی می شوند که در دوره های گذشته ۷ نفر بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: برای برگزاری ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از داوطلبان نامزدی عضویت ، دعوت شد تا از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام و انجام مراحل بعدی به هیئت اجرایی انتخابات که در اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر بود مراجعه کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: مهلت اعلام نامزدی در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم تا پایان ساعت اداری ۷ خرداد ماه اعلام شده بود که این مدت به منظور افزایش مشارکت مهندسان در عرصه انتخابات تا دوم تیر ماه تمدید شد.

 

    نظرات