اتوبان شهر پردیس مانع عبور عشایر شد!

اتوبان شهر پردیس مانع عبور عشایر شد!

www.bananews.irمدیر امور عشایر استان تهران با انتقاد از عملکرد مسئولان سازمان آب و اداره راه و شهرسازی استان، گفت: احداث اتوبان شهر پردیس کوچ عشایر از محور شمال به جنوب و جنوب به شمال استان تهران را دچار مشکل کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیروس نصیری در گفتگو با مهر درخصوص مشکلات عشایر استان اظهارداشت: متاسفانه علی رغم برگزاری جلسات مختلف تاکنون مشکل رفت و آمد عشایر استان تهران از کنار سد ماملو حل نشده است.

وی با انتقاد از مسئولان سازمان آب منطقه استان تهران در احداث مسیر دائمی برای تردد عشایر این استان، گفت: قرار است هفته آینده با مسئولان ذیربط جلسه ای را برگزار کنیم تا یک راهکار جدی برای حل این مشکل عشایر بیاندیشیم.

مدیرامورعشایراستان تهران در ادامه عبور دام عشایر از محور مواصلاتی تهران-رودهن را از دیگر مشکلات عشایر برشمرد و افزود: متاسفانه احداث اتوبان شهر پردیس مشکلاتی را برای عبور و مرور عشایر از جنوب استان به مناطق ییلاقی بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: قرار بود مسئولان اداره کل راه و ترابری استان تهران پل روگذر جهت عبور دام عشایر را احداث کنند ولی با کمال تاسف باید گفت که آنها باوجود تعهدشان هنوز این کار را انجام نداده اند.

نصیری تصریح کرد: علاوه برآن، همه زیرگذرهایی که قبلا در این مسیر وجود داشته مسدود شده است و درمجموع کوچ عشایر ازمحور شمال به جنوب و جنوب به شمال استان تهران دچار مشکل شده است.

 

 

    نظرات