در صورت تامین اعتبار؛ سد اکباتان حصاربندی می‌شود

در صورت تامین اعتبار؛ سد اکباتان حصاربندی می‌شود

http://www.bananews.irمدیرعامل آب منطقه‌ای استان همدان، گفت: در صورت تامین اعتبار کافی سد اکباتان حصاربندی می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) صفرعلی کمندانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سداکباتان همدان بدون حصاربندی بوده و در صورت تامین اعتبار کافی آب منطقه‌ای همدان آمادگی حصاربندی این سد را دارد.

وی اظهارکرد: مسوولیت حصاربندی این منطقه برعهده مدیریت بحران بوده اما درصورت تامین اعتبار کافی آب منطقه‌ای همدان آمادگی لازم برای انجام امور حصاربندی این منطقه را دارد.

او افزود: با توجه به اینکه تعداد مراجعات و بازدید مردم از سد اکباتان بیشتر از سایر سدهای استان بوده میزان خطر در این منطقه بیشتر است.

کمندانی، خاطرنشان کرد: درسالهای گذشته اعتبار کمی برای این حصاربندی سد اکباتان در نظر گرفته شد که به دلیل نا کافی بودن میزان اعتبار حصاربندی آن انجام نشد.

وی تصریح کرد: تابلوهای هشدار شنا ممنوع در جایگاه‌های مختلف اطراف سد نصب شده است که شهروندان باید به این تابلوها توجه داشته باشند.

کمندانی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای جلوگیری از غرق شدگی انجام شده اما به دلیل وسیع بودن این منطقه توصیه می‌شود شهروندان از شنا کردن در این منطقه پرهیز کنند.

وی گفت: شناگران نباید آب این منطقه را با آب استخر یکسان تصور کنند چرا که بسیاری از غرق شدگان بر این باور بودند که توانایی شنا کردن در آب با عمق ۷۰ متری را دارند در حالیکه آب این منطقه سنگین است.

    نظرات