افتتاح ۲۴۷ هزار مسکن مهر در استان تهران

افتتاح ۲۴۷ هزار مسکن مهر در استان تهران

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال ۲۴۷ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح می شود، گفت: واحدهای مسکن مهر علاوه بر شهرهای جدید استان تهران در اسلامشهر، ورامین و دیگر شهرها هم ساخته شده است و امسال با پایان عملیات عمرانی به بهره برداری می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال ۲۴۷ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح می شود، گفت: با افتتاح این تعداد از مسکن مهر، تعداد قابل توجهی از مستاجران به این واحدها منتقل می شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: واحدهای مسکن مهر علاوه بر شهرهای جدید استان تهران در اسلامشهر، ورامین و دیگر شهرها هم ساخته شده است و امسال با پایان عملیات عمرانی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تابستان امسال در پرند ۸ هزار واحد افتتاح می شود، گفت: در مرداد و شهریور ماه امسال هم ۵ هزار واحد در پردیس آماده افتتاح می شود و تعداد زیادی واحد در هشتگرد آماده بهره برداری است ضمن آنکه ۱۲ هزار واحد آماده در پرند وجود دارد که هنوز امکانات زیربنایی آن تکمیل نشده است.

صومعلو به افتتاح واحدهای مسکونی در شهرهای دیگر اطراف تهران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور به مرحله نازک کاری رسیده است و انشعاب گاز به ۴۴۱ هزار از این واحدها رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی تعداد انشعاب برق مسکن مهر را در کل کشور ۴۷۹ هزار واحد اعلام کرد و گفت: در ۴۸۸ هزار واحد مسکن مهر هم آب تامین شده، همچنین فاضلاب ۱۹۴ هزارواحد هم به مرحله نهایی رسیده است.

 

 

    نظرات