درخشش سازمان بنادر و دریانوردی در عرصه بین المللی

درخشش سازمان بنادر و دریانوردی در عرصه بین المللی

http://www.bananews.ir/حق رای دبیرخانه دائمی همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS) به عنوان نماینده متخصصین ایرانی در انجمن بین المللی زیر ساخت های حمل ونقل دریایی (PIANC) افزایش یافت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از دبیرخانه همایش بین المللی ICOPMAS علیرضا کبریایی معاون فنی مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی و نماینده اول ایران در PIANC ضمن بیان این مطلب که سابقه عضویت کشورمان در قدیمی ترین انجمن دریایی جهان که در بخش ملی بیش از ۲۲ کشور به عضویت آن درآمده اند، به سال ۲۰۱۲ باز می گردد، افزود: در پی همکاری و فعالیت موثر دبیرخانه دائمی همایش بین المللی سواحل،بنادر و سازه های دریایی و همچنین عضویت فعال آن در کمیسیون تخصصی PIANC از جمله کمیته دریایی (MAR COM) ، کمیته محیط زیست (ENVI COM) ، کمیته متخصصین جوان،(YP COM)، و کمیته همکاری (CO COM) حق رای کشورمان در این انجمن معتبر جهانی از یک رای به سه رای افزایش یافت.

کبریایی همچنین تصریح کرد: انجمن مذکور علاوه بر برگزاری کنفرانس PIANC.COPEC و کنگره های بین المللی که هر ۴ سال یکبار برگزار می گردد، در راستای انجام اموری همچون سیاست گذاری ها، انتخاب رییس انجمن و ... سالانه یکبار اقدام به تشکیل جلسه شورای انجمن می نماید که صرفا اعضا دارای حق رای ، امکان حضور در این جلسات را دارند.

شایان ذکر است دبیرخانه دائمی همایش بین المللی ICOPMAS در سال ۲۰۱۰ به عنوان عضو واجد شرایط از طرف انجمن PIANC پذیرفته شد.

 

    نظرات