بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان

http://www.bananews.ir/رئیس مجمع صنوف تولیدی از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل خبر داد و گفت: ایجاد برند ملی می‌تواند در رقابت پذیری صادرات مبلمان موثر باشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی فاضلی در نشست خبری امروز خود از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۶ تیر ماه آغاز به کار خواهد کرد و تا ۲۹ تیر ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس مجمع صنوف تولیدی افزود: در این نمایشگاه ۴۲۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین توانمندی ها و تکنولوژی های روز را در زمینه صنعت مبلمان ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مسابقه انتخاب برترین های صنعت مبلمان در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد که در آن هیئت داوران متشکل از کارشناسان و متخصصان صنعت تشکل های صنفی و پیشکسوتان برترین های صنعت مبلمان را در دسته های مختلف انتخاب خواهند کرد.

به گفته فاضلی هیئت های تجاری چندین کشور دنیا برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند که امیدواریم به برگزاری نشست های تخصصی و امضاء تفاهم‌نامه‌های همکاری بیانجامد.

رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران ادامه داد: همچنین کنفرانس تخصصی بررسی جایگاه صنعت مبلمان در صادرات غیرنفتی، رویه‌های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری و بررسی جایگاه صنعت مبلمان در جهان نیز برگزار خواهد شد.

 

 

    نظرات