اتمام پروژه مسکن مهر پرند تا پایان سال جاری

اتمام پروژه مسکن مهر پرند تا پایان سال جاری

www.BanaNews.irپروژه مسکن مهر شهر جدید پرند تا تعهد ساخت ۹۵ هزار واحد تا پایان سال جاری با امکانات آب، برق و گاز افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید صابونی ـ مدیرعامل شهر جدید پرند ـ در گفت‌وگو با ایسنا، از آماده سازی افتتاح هشت هزار واحد مسکونی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این هشت هزار واحد با تمام امکانات آب، برق و گاز آماده تحویل است ولی ما پس از آن‌که آب، برق و گاز دو هزار واحد دیگر را نیز فراهم کردیم جمعا ۱۰ هزار واحد را افتتاح و تحویل متقاضی می‌دهیم.

وی افزود: ما از شرکت آب وب رق به خاطر تاخیر در آماده‌‌سازی این امکانات برای واحدهای پرند گله داریم.

صابونی با تاکید بر این‌که در پرند ۱۵ هزار واحد دیگر نیز تکمیل شده و ما منتظر آماده سازی تاسیسات آب، برق و گاز این واحدها هستیم، گفت: از این تعداد سعی می‌کنیم تا آخر فصل جاری دو هزار واحد دیگر را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

مدیر عامل شهر جدید پرند تصریح کرد: ‌۷۰ هزار واحد در شهر جدید پرند در مرحله پایان سفت‌کاری است و در بدترین شرایط تا شش ماه دیگر به مرحله نازک‌کاری می‌رسد.

وی با تاکید بر این‌که تا پایان سال جاری بحث شهر جدید پرند به اتمام می رسد گفت: سعی می‌کنیم از مجموع ۹۵ هزار واحد شهر پرند ۸۰ تا ۸۵ هزار واحد را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم و این احتمال هست که حدود ۱۰ هزار واحد به سال آینده موکول شود.

صابونی در پایان خاطرنشان کرد: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی ما هیچ واحدی را بدون آب، برق و گاز تحویل متقاضی نمی‌دهیم.

 

    نظرات