قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن برگزار شد

قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن برگزار شد

http://www.bananews.ir/سی و دومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن با نظارت نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، دادستانی کل کشور و بانک مرکزی در محل ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این مراسم که یوسف مرتضایی- عضوهیات مدیره بانک مسکن-، مدیران مناطق چهارگانه استان تهران، مدیران امور و روسای ادارات و برخی از مشتریان بانک حضور داشتند، یوسف مرتضایی طی سخنانی به بیان میزان تسهیلات پرداخت شده از محل حساب‌های قرض الحسنه پس انداز در سال گذشته پرداخت.

مرتضایی با اشاره به پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه از سال ۸۵ تاکنون در بخش‌های مختلف ودیعه اجاره مسکن، ازدواج، خود اشتغالی و دارو و درمان افزود: بانک مسکن طی ۵ سال گذشته در مجموع مبلغ ۸،۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۴۶۴ هزار خانوار پرداخت کرده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن به احداث مدرسه ۵ کلاسه بشاگرد و مسجد امام رضا (ع) در هرمزگان از محل منابع حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن اشاره کرد و افزود: بانک مسکن در صدد اخذ مجوز از بانک مرکزی به منظور احداث مدرسه ۶ کلاسه در استان‌های خراسان جنوبی و ایلام از محل حساب‌های قرض الحسنه سال ۸۹ است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن، تعداد حساب های مشمول شرکت در قرعه کشی را ۶ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۱۰۴ فقره عنوان و تصریح کرد برای مبالغ بالای ۱۰۰ هزار ریال به ازای هر ۱۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز محاسبه می‌شود.

وی همچنین تعداد جوایز تخصیص یافته در این قرعه کشی را ۶۳۳ هزار و ۶۲۶ فقره و مبلغ کل جوایز تخصیص یافته در این دوره از قرعه کشی را بیش از ۱۹۷ میلیارد ریال برشمرد.

در ادامه این مراسم محمدرضا سمایی-معاون اداره فناوری اطلاعات بانک مسکن- نیز طی سخنانی به بیان چگونگی انجام قرعه کشی و نحوه انتخاب عدد مبنا پرداخت.

شایان ذکر است ۲۵۰ فقره کمک هزینه تامین واحد مسکونی به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، پرداخت ماهیانه مبلغ ۵ میلیون ریال به مدت پنج سال برای ۱۵۰ نفر، ۱۰۰ فقره کمک هزینه خرید خودرو معادل ۷۰ میلیون ریال، ۲۰۰ فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ ۲۰ میلیون ریال، ۲۰۰ فقره حواله خرید فرش دستباف به مبلغ ۲۰ میلیون ریال ۱۰۰ و میلیون‌ها ریال جایزه نقدی دیگر از جمله جوایز سی و دومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن است.

 

    نظرات