نیکزاد: آغاز ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن قسطی

نیکزاد: آغاز ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن قسطی

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن مهر شهر تهران آغاز شده است، گفت: هنگامی که فونداسیون ۵۰ هزار واحد انجام گیرد، ثبت نام از متقاضیان آغاز خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در گفتگو با مهر در خصوص اجرای طرح مسکن مهر در شهر تهران، اظهار داشت: شرایط متقاضیان برای مسکن مهر شهر تهران از اواسط ماه آینده اعلام می شود و هم اکنون این واحدها در حال ساخت هستند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنگامی که کاراجرایی ۵۰ هزار واحد شروع شد ثبت نام آغاز می شود، بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۲۵ هزار واحد شروع شده است و تا زمانیک ه فونداسیون ۵۰ هزار واحد انجام شود از متقاضی ثبت نام نخواهد شد.

وی در خصوص مشکل معارض برای زمین‌های مسکن مهر شهر تهران، گفت: این زمین‌ها همگی برای دولت هستند و مشکلی بابت اختصاص این زمین‌ها نیست، ضمن آنکه ساخت و ساز هم در این زمین‌ها شروع شده است.

ساخت مسکن مهر شهر تهران در مناطق، تهرانسر، حکیمیه، چیتگر و شهر جدید پردیس انجام می گیرد و به نسبت به دیگر واحدهای مسکن مهر، گران تر است.

براساس شرایط اعلام شده، متقاضی باید مبلغی را برای پیش پرداخت بپردازد و ماهیانه هم توانایی پرداخت یک میلیون تومان به عنوان اقساط وام را داشته باشد.

نیکزاد همچنین با اشاره به تامین زیرساخت های مسکن مهر، اظهار داشت: براساس توافقی که با وزارت نیرو انجام شده است، امسال تمام واحدهای مسکن مهر به خصوص در استان تهران از امکانات زیربنایی بهره مند می شوند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این موضوع به خصوص برای واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند دراین جلسه پیگیری شد تا تمام این واحدها امسال به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه مردم نگران تحویل واحدها نباشند، افزود: تمامی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی که از سوی دولت وعده داده شده امسال به بهره برداری می رسد.

    نظرات