آغاز چهارمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱

آغاز چهارمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱

به گزارش شهریار ، چهارمین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با شیوه ای متفاوت و لحاظ برنامه هایی جدید امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و معاونان و مدیران وی، شهردار و مدیران منطقه ۱ در این منطقه برگزار می‌شود.

در چهارمین دور از قرار خدمت های شهرداری، از سه مدرسه دولتی مناطق دهگانه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بازدید به عمل می آید به طوری که شهرداری در برطرف کردن مشکلات جزئی عمرانی مشارکت فعالی داشته باشد. بازدید از مدرسه کودکان استثنایی تلاش، مدرسه شهید محمودیان و مدرسه حضرت سکینه در دستور کار چهارمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری قرار دارد.

دومین بخش از دور چهارم قرار خدمت شهرداری مربوط به بازدید از پروژه های عمرانی در دست احداث منطقه و بررسی آخرین وضعیت طرح ناحیه بندی است. همچنین پیگیری مصوبات ادوار قبلی قرارهای خدمت این منطقه از دیگر دستور جلسات این قرار خدمت است.

سومین بخش از قرار خدمت در این دوره مربوط به بررسی موضوعات راهبردی امسال همچون تدوین پیوست هایی اعم از فرهنگی، سرمایه گذاری و زیباسازی و تدوین شناسنامه نخبگان در منطقه است.

دیدار شهردار تبریز با تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه ۱، بخش پایانی قرار خدمت امروز شهرداری تبریز است.

پیش از این، ۳۳ جلسه طی برگزاری سه دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات