عینالی، بستری بی‌نظیر برای اجرای پروژه‌های رفاهی و تفریحی

عینالی، بستری بی‌نظیر برای اجرای پروژه‌های رفاهی و تفریحی

به گزارش شهریار ، بابک دانش‌پناه صبح امروز در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی پروژه‌های پیشنهادی سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: عینالی یک مجموعه منحصر به فرد است و حضور هزاران نفری شهروندان و گردشگران در این مجموعه، مدیون زحماتی است که سالیان سال صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه موضوعات تفرجگاهی و گردشگری در شهر تبریز کمبودهای زیادی دارد و اگر واقع‌بینانه بررسی کنیم، محل تفریح مناسبی برای اقشار مختلف مردم وجود ندارد.

او یادآور شد: این در حالی است که تفرجگاه عینالی یک بستر بکر برای احداث کاربری‌های مختلف تفریحی به شمار می‌آید.

دانش‌پناه با بیان اینکه در یک و نیم سال گذشته هر آنچه اعضای محترم شورا و شهردار محترم تبریز اراده کرده‌اند در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام شده است، تصریح کرد: باور ما این است که می‌توان پروژه‌های متعددی در عینالی اجرا کرد، ضمن قدردانی از حمایت‌های تمام دستگاه‌ها و مسئولان تا به امروز، لازمه تداوم رویه توسعه عینالی تداوم حمایت همه‌جانبه مسئولان استانی و شهری است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی در ادامه با اشاره به جزئیات طرح پروژه بزرگ گردشگری و تفریحی عینالی، تشریح کرد: این پروژه می‌تواند یکی از اهداف بلندمدت ما و مجموعه مدیریت شهری تبریز باشد که در بررسی‌های اولیه، به دلیل دسترسی مناسب،توپوگرافی خوب و... می‌تواند بستری عالی برای احداث مجموعه‌های گوناگون از جمله محل‌های اقامتی، زیپ‌لاین، سوارکاری، تیراندازی، تجاری، سالن اجرا، شهربازی، پارکینگ و ... باشد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر دو کمیسیون ضمن تایید و تاکید بر اجرای چنین پروژه‌های بلندمدت، اجرای پروژه‌های کوتاه‌مدت را نیز ضروری برشمردند که از جمله آن‌ها می‌توان به پل معلق اشاره کرد که از دیگر طرح‌های ارائه شده از سوی سازمان توسعه و عمران عون بن علی بود و در صورت تامین مالی، می‌تواند در زمانی مناسب اجرا شده و به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات