سلامت و ورزش دو رویکرد اساسی شهرداری در سال جاری است

سلامت و ورزش دو رویکرد اساسی شهرداری در سال جاری است

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار امروز در بازدید از مدارس سطح حوزه منطقه ۱ که همزمان با چهارمین جلسه از چهارمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز در شهرداری منطقه ۱ تبریز انجام یافت، با تاکید بر محرز شدن مشکلات منطقه، یکی از هدف های این دور از قرار خدمت را احصا مشکلات مدارس عنوان کرد.

هوشیار افزود: یکی دیگر از موارد مورد تاکید که در بررسی مشکلات مناطق وجود دارد حوزه سلامت و ورزش است که خوشبختانه امسال در این راستا با اجرای پروژه‌های تعریف شده در بودجه، رویکرد برجسته‌ای خواهیم داشت و با تلاش مجموعه سعی در ارتقا این حوزه داریم.

وی در همین راستا خواستار ارتباط مدیران و شهرداران مدارس با مدیران مناطق شد و گفت: با ارتباط تنگاتنگ و هماهنگی های لازم می‌توان در بحث آموزش و استعدادیابی و انتخاب مسیر رشد برای دانش‌آموزان که آینده مملکت را رقم خواهند زد و همچنین در حوزه آموزش و سلامت  اقدامات خوبی انجام داد .

هوشیار گفت: علاوه بر موارد مذکور در این دوره از قرار خدمت گردآوری شناسنامه نخبگان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه خواستار برگزاری همایشی برای شهرداران مدارس با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و برپایی جلسات ماهانه برای جلوگیری از همایش‌های جزیزه ای در راستای ارائه محتواهای آموزشی و ظرفیت های لازم به شهرداران مدارس شد.

شهردار تبریز در این بازدید از مدیران، شهرداران مدارس و قاری نونهال یکی از این مدارس تقدیر به عمل آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات