دستور شهردار تبریز برای رفع مشکلات پنج مدرسه دولتی سطح منطقه ۱

دستور شهردار تبریز برای رفع مشکلات پنج مدرسه دولتی سطح منطقه ۱

به گزارش شهریار ، بازدید از مدارس استثنایی تلاش، مدرسه شهید محمودیان و مدرسه حضرت سکینه(س) در دستور کار سی و چهارمین جلسه قرار خدمت شهرداری تبریز قرار داشت که در ادامه بازدید سرزده از مدارس علامه امینی ۱ و ۲ نیز انجام یافت.

شهردار تبریز در بازدید از مدرسه کودکان استثنایی تلاش با بررسی مشکلات موجود و نیازهای این مدرسه دستورات لازم در خصوص کفسازی حیاط مدرسه، ایجاد فضای سبز، تامین روشنایی مدرسه و همچنین جدول کشی دور مدرسه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار همچنین جهت تعمیر، مرمت و تجهیز لوازم ورزشی این مدرسه قول مساعد داد و از میرزایی، مدیر مدرسه تلاش تجلیل و قدردانی کرد.

در ادامه این بازدیدها یعقوب هوشیار به همراه معاونان و مدیران مختلف شهرداری تبریز در دبستان دخترانه شهید محمودی حضور یافت. این مدرسه با ۴۳۰ دانش آموز یکی از مدارس دولتی سطح منطقه ۱ به شمار می رود.

هوشیار در خصوص رفع مشکلاتی همچون رنگ آمیزی نرده‌های مدرسه و زیباسازی و دیوار نویسی، نرده کشی ورودی مدرسه، تعویض تابلوی سر درب مدرسه، آبخوری دانش آموزان، تامین وسایل ورزشی برای دانش آموزان و... نیز دستورات لازم را صادر کرد.

بازدید از مدارس حضرت سکینه(س) و دبستان دخترانه علامه امینی که به همراه یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر تبریز و حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز انجام یافت، از دیگر بخش‌های قرار خدمت امروز شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از مدرسه حضرت سکینه(س)، بازدید از مدارس دولتی سطح شهر را از محورهای اصلی دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری برشمرد و افزود: این اقدام با هدف رسیدگی و رفع برخی مشکلات موجود در مدارس کم برخوردار موجود در مناطق انجام می گیرد.

یاسین  بجانی ادامه داد: در خصوص مدارس استثنایی خانواده ها در خصوص ایاب و ذهاب دانش آموزان با مشکلاتی روبرو بودند که با موافقت شهردار تبریز مقرر شد شهرداری تبریز هزینه سرویس این مدارس را تامین کند.

به گفته وی، سال گذشته هزینه ایاب و ذهاب مدارس استثنایی پرداخت شد و امیدواریم امسال نیز این موضوع تداوم یابد.

اسفندیار صادقی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز نیز در حاشیه بازدید مدرسه حضرت سکینه(س) اظهار کرد: از زحمات تلاش‌گران شهرداری تبریز مخصوصا شهردار منطقه ۱ قدردانی می کنیم که فعالیت چشمگیری در مدارس سطح ناحیه انجام دادند.

وی با قدردانی از تامین هزینه سرویس مدارس استثنایی ناحیه یک توسط شهرداری تبریز، افزود: برخی مدارس ناحیه یک به سبب قدمت زیاد نیازمند بهسازی و نوسازی هستند تا جریان آموزش به طور مطلوب در این مدارس ادامه یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات