برگزاری ۲ همایش در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی

برگزاری ۲ همایش در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی

http://www.bananews.ir/دو همایش با رویکرد صادرات خدمات فنی و مهندسی در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، همایش آشنایی با خدمات صندوق ضمانت صادرات و استفاده از تسهیلات مربوطه در صادرات خدمات فنی و مهندسی روز سه شنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

در این همایش مهندس منتی مدیر صدور بیمه نامه های میان و بلندمدت صندوق ضمانت صادرات و مهندس عربی مدیر بازاریابی و کارگزاری های این صندوق حضور دارند.

همچنین همایش دیگری روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با عنوان صادرات خدمات فنی و مهندسی، بازاریابی و استفاده از مشوق های صادراتی برپا می شود.

مهندس حسینی رییس گروه خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه صادرات ایران و دکتر احمدی کارشناس ارشد دفتر توسعه صادرات ایران در این همایش حضور می یابند.

مکان برگزاری این همایش ها سالن شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خواهد بود و اعضای هیات رییسه شورای مرکزی، نمایندگان سازمان نظام مهندسی استانها و اعضای کارگروه توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز در هر دو همایش حضور خواهند یافت.

    نظرات