تبلیغات شدید مشاوران املاک برای پایان دادن به رکود

تبلیغات شدید مشاوران املاک برای پایان دادن به رکود

http://www.bananews.ir/این روزها برخی از بنگاه‌های املاک که خود را با عناوینی همچون دلالان با سابقه و با تجربه در بازار معاملات املاک معرفی می کنند و طبق اظهارات خودشان شناخته شده در بازار مسکن هستند با شعارهای جدیدی پا به بازار تبلیغات در عرصه مسکن گذاشته‌اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این دسته از مشاوران املاک که با تبلیغات جدید در بازار عرضه و تقاضا قصد جذب مشتری را دارند از فاش کردن نحوه کاری خود امتناع می‌کنند؛ چراکه آنها روش‌هایی را که برای فروش یا اجاره املاک در کوتاه‌ترین مدت در نظر دارند، مختص حیطه کاری خود می دانند و از افشای آن خودداری می‌کنند، زیرا آنها بر این باورند که نحوه فعالیت آنها رمز موفقیت‌شان است.

اما اینکه چرا برخی از آژانس‌های املاک اسم و رسم دار حضور خود را به متقاضیان در بازار مسکن گوشزد می‌کنند، جای سوال دارد ؟ اگرچه آنها از اعلام واقعیت دوری می‌کنند، اما ممکن است این روزها حجم معاملات مسکن با افت رو به رو شده باشد.

یکی از بنگاه‌های املاک اعلام کرده است: مالکان مناطق ولنجک، زعفرانیه و محمودیه، فروش املاک شما در کمترین زمان و همچنین ثبت فایل شما در بزرگ‌ترین سایت‌های املاک و جراید.

از طرف دیگر مشاور املاکی عنوان کرده است که مالکان می‌توانند برای فروش واحدهای خود از طریق پیام کوتاه (‌sms‌) برای سپردن به بنگاه اقدام کنند.

همچنین بنگاه دیگری به متقاضیان خرید در بازار مسکن تاکید کرده است: آپارتمان‌های ۲ و ۳ خوابه مناسب خریداران واقعی.

از سوی دیگر گروهی از بنگاهداران در غرب تهران این چنین در بازار مسکن شعار داده‌اند که مشاوران ما یاری‌گر شمادر امر خرید و فروش با نظارت دایره حقوقی هستند.

    نظرات