شناسنامه فنی و ملکی

شناسنامه فنی و ملکی:

اگر مجری پروژه ای با قرارداد دستمزدی و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد جهت آزادسازی ۴۵ درصد اقدام کند ، آیا امکان آزادسازی در این درصد وجود دارد ؟

در صورت تایید گروه کنترل نظارت برای پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد و داشتن پایانکار یا اتمام عملیات ، آزادسازی تنها با تکمیل دفترچه اطلاعات توسط مهندسین و ثبت نرم افزار ، در ۱۰۰ درصد امکان پذیر است .

آزادسازی پروژه هایی که در افزایش بنا مجری دار می شوند به چه صورت است ؟

پروژه باید بعداز تکمیل نرم افزار شناسنامه فنی و ملکی و جداول مورد نظر تنها در ۱۰۰ درصد آزاد شود.

اگر مجری پروژه ای با قرارداد پیمان مدیریت و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد جهت آزادسازی ۷۵ درصد اقدام کند ، آیا امکان آزادسازی در ۷۵ درصد وجود دارد ؟

در صورت تایید گروه کنترل نظارت برای پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و داشتن پایانکار یا اتمام عملیات ، آزادسازی تنها با تکمیل دفترچه اطلاعات توسط مهندسین و ثبت نرم افزار ، در ۱۰۰ درصد امکان پذیر است .

مجریان با در آزادسازی با پیشرفت ۷۵ درصد (قرارداد پیمان مدیریت ) چه وظایفی در خصوص شناسنامه فنی و ملکی دارند ؟

مقرر گردید مجریان دفترچه اطلاعات را تا مرحله ۷۵ درصد پرنموده و در زمان ارائه درخواست آزادسازی به دفتر نمایندگی ، دفترچه اطلاعات باید جهت تایید تا مرحله ۷۵ درصد به رویت کارشناس دفتر برسد .

پروژه هایی با بلوک های مختلف در اجرا ( مانند شهرک ) جهت آزاد سازی به چه صورت باید اقدام گردد ؟

به ازای هر بلوک با هر درصد پیشرفت ، طبق دستورالعمل های آزادسازی ، و تکمیل دفترچه اطلاعات و یا نرم افزار شناسنامه فنی و ملکی انجام میشود .

مراحل فعال سازی کدهای تفکیک آپارتمان مهندسین پایه ۳ ؟

بعداز شرکت در دوره های تئوری و کارآموزی تفکیک و صدور گواهینامه از جانب سازمان ، مهندسین پس از بارگذاری تصویر گواهینامه در کارتابل شخصی خود ، از طریق دفتر نمایندگی ، درخواستی مبنی بر بازگشایی فایل به سازمان ارسال مینمایند و سازمان نامه ای با همین عنوان به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ارسال تا فایل از طریق نرم افزار اداره ثبت از تهران بازگشایی گردد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات