تصمیم جدید قالیباف برای دریاچه‌چیتگر

تصمیم جدید قالیباف برای دریاچه‌چیتگر

http://www.bananews.ir/شهردار تهران طرح ساخت هتل و یکسری مجموعه‌های مخصوص ورزش‌های آبی در کنار دریاچه چیتگر را تصویب کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدباقر قالیباف رییس کمیسیون ماده۵ شهر تهران روز گذشته در جلسه این کمیسیون طرح‌های موضعی دریاچه چیتگر را تایید و امضا کرد.

دریاچه مصنوعی چیتگر که به عنوان یکی از پروژه‌های مهم گردشگری پایتخت در غرب تهران(منطقه ۲۲) در حال احداث است، در چند وقت اخیر روند پیشرفت آن کند شده بود، اما روز گذشته طرح‌های موضعی اطراف دریاچه با امضای شهردار تهران به عنوان رییس کمیسیون ماده پنج به تصویب رسید.

بنا به گفته مدیر کل دبیرخانه کمیسیون ماده پنج طرح موضعی دریاچه چیتگر شامل ساخت مجموعه‌های ورزشی آبی، پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده‌روی و احداث هتل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، محمدتقی تقی‌زاده مدیرکل دبیرخانه کمیسیون ماده پنج، پروژه دریاچه چیتگر را یکی از پروژه‌های مهم شهری با عملکردی در مقیاس فرامنطقه‌ای و ملی خواند و افزود: با توجه به موقعیت قرار‌گیری این دریاچه در کنار پارک جنگلی چیتگر و نیز مجاورت با ارتفاعات شمالی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که علاوه بر تحولات کالبدی و فیزیکی در محدوده غرب تهران و تلطیف شرایط آب‌و‌هوایی منطقه می‌تواند نقش مهمی در تامین فضاهای گردشگری و تامین اوقات فراغت شهروندان ایفا کند.

    نظرات