پروژه مهم‌تر از «مسکن‌مهر» برای نیکزاد

پروژه مهم‌تر از «مسکن‌مهر» برای نیکزاد

http://www.bananews.ir/وزیر راه‌وشهرسازی صبح دیروز از مراحل پایانی ساخت مجموعه جدید سالن همایش اجلاس سران در خیابان ولنجک بازدید کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اهمیت این پروژه با حساسیتی که وزیر راه‌وشهرسازی این روزها نسبت به آن پیدا کرده، ظاهرا از پروژه‌های مسکن‌مهر بیشتر است! پروژه‌ای که در مجموعه سالن همایش‌های اجلاس سران در دست ساخت است اواخر زمستان سال گذشته هیات دولت برای برگزاری اجلاس روسای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به وزیر راه‌وشهرسازی سپرد.

این پروژه که شامل بهسازی و تجهیز کامل سالن قدیمی همایش، تغییر دکوراسیون و تجهیزات فنی سالن و همچنین اضافه‌کردن یک ساختمان بلند‌مرتبه در کنار سالن قدیمی برای سالن تشریفات و برگزاری پانل‌های تخصصی سران کشورها، افزایش ظرفیت پارکینگ خودرو با احداث یک ساختمان جدید و همچنین ارتقای کارآیی کل مجموعه برای برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی در ابعادی فراتر از اجلاس سران کشورهای اسلامی است، اکنون ظرف ۴ ماه، پیشرفت بیش از ۸۷ درصدی پیدا کرده است و قرار است حداکثر تا پایان مردادماه به اتمام برسد تا اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی در حد روسای جمهور در ایران به حساب می‌آید در این مجموعه جدید برگزار شود. علی نیکزاد وزیر راه‌وشهرسازی از ابتدای سال هر صبح جمعه از مراحل ساخت این مجموعه بازدید کرده و گزارش پیشرفت هفتگی کار را از پیمانکار طلب کرده است.

    نظرات