آغاز فراخوان سراسری مشارکتهای تخصصی در پایتخت معنوی ایران

آغاز فراخوان سراسری مشارکتهای تخصصی در پایتخت معنوی ایران

http://www.bananews.ir/مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد از فراخوان کشوری مشارکت های تخصصی طرح بهساز ۴ در مشهد خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس حسین برلیانی با بیان این خبر افزود: این طرح از چهاردهم تیر ماه جاری تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را بهره گیری از توانایی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل دانشجویان عنوان کرد و ادامه داد: تیم های مشاور باید دارای تخصص های معماری و طراحی شهری باشند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت کد باید رزومه فردی مستند و مرتبط را به دبیرخانه فراخوان پست نمایند.

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد اذعان داشت: در صورت عدم احراز صحت هر یک از موارد مندرج در رزومه، ثبت نام باطل و عواقب آن متوجه متقاضی خواهد بود.

وی در تشریح عملکرد ستاد بهساز گفت: تاکنون ۳۱ خیابان‌ و معبر پر تردد شهر مشهد توسط ستاد بهساز با هدف بهبود سیما و منظر شهری در مساحتی بالغ بر ۲۵۵هزار و ۱۳۲ متر مربع مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته است.

قائم مقام ستاد بهساز شهرداری مشهد با اشاره به اینکه ۱۰۵ خیابان در مساحت یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۲ متر مربع طراحی شده است، اضافه کرد: در سطح مناطق سیزده گانه مشهد تمام فعالیت‌های ستاد بهساز شهرداری مشهد با توجه به اولویت‌ها و ضرورت‌های جانبازان، معلولان و نابینایان صورت می‌پذیرد.

برلیانی در پایان یادآور شد: علاقمندان و متخصصان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.behsaz.org مراجعه نمایند.

    نظرات