ساخت راه آهن اسفراین - جوین در طرح مهر ماندگار قرار گرفت

ساخت راه آهن اسفراین - جوین در طرح مهر ماندگار قرار گرفت

http://www.bananews.ir/استاندار خراسان شمالی گفت: با پیشنهاد مدیریت ارشد استان، ساخت راه آهن محور اسفراین - جوین در فهرست پروژه های مهر ماندگار دولت دهم در این استان قرار گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'محمود احمدی بیغش' روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با قرار گرفتن این طرح مهم در شمار پروژه های مهر ماندگار، خراسان شمالی تا پایان دولت دهم به شبکه ریلی کشور متصل می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن چهار طرح دیگر استانی نیز برای قرار گرفتن در سیاهه طرح های مهر ماندگار خراسان شمالی به دستیار ویژه رییس جمهوری پیشنهاد شد که مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی این پروژه ها را شامل ساخت مجتمع آموزشی عشایری مانه و سملقان، ساختمان استانداری خراسان شمالی در بجنورد، کنارگذر شهر فاروج و آسفالت محور جاجرم - میامی عنوان کرد.

احمدی بیغش افزود: اکنون در مجموع ۳۴ پروژه تاثیرگذار در زمینه توسعه استان در فهرست پروژه های مهر ماندگار قرار گرفته که تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.

در سطح کشور ۹۰۰ پروژه در فهرست طرح مهر ماندگار قرار دارد که دولت برای اجرای آن ها یک میلیون و ۷۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است

    نظرات