سمینار آموزشی مدیریت استرس در محیط کار ویژه شرکتهای پیمانکاری و مشاوره ای

سمینار آموزشی مدیریت استرس در محیط کار ویژه شرکتهای پیمانکاری و مشاوره ای

www.BanaNews.irبنانیوز- سمینار آموزشی مدیریت استرس در محیط کار در تاریخ ۱۲ مرداد سالجاری در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

استرس در محیط های کاری‌ خصوصاٌ شرکتها و سازمانهای پروژه محور همچون شرکتهای پیمانکاری و مهندسی مشاور که دارای اهداف، الزامات و محدودیتهای پروژه ای متعددی می باشند، اثرات مخربی را برجای گذاشته و موجب کاهش بهره وری و افزایش خطاها خواهد شد. در صورت شناسایی عوامل استرس‌زا در محیط کار و تعیین راهکارهای مقابله و اجرای آنها می توان استرس را مدیریت کرد.

در شرکتهای پیشرو و موفق در سراسر دنیا، آموزش مدیریت استرس به مدیران و کارکنان جزو آموزشهای کلیدی محسوب می گردد و دارای دستاوردهای مثبت سازمانی می باشد. در این راستا سمینار نیم روزه ای ویژه مدیران و کارکنان شرکتها و سازمانها در صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۲ /۵/ ۹۱ در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدرس این سمینار آموزشی سرکار خانم دکتر صالح‌پور متخصص طب کار و بیماری های شغلی - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزارکننده دوره‌ها و سمینارهای آموزشی متعدد و ارائه دهنده خدمات مشاوره به شرکتها و سازمانها می باشند و سرفصلهای زیر را ارائه خواهند:

 تعریف استرس و استرس شغلی و تشریح آثار آن

 ارائه و تشریح مدلهای ایجاد استرس

 شاخصهای فردی و سازمانی استرس

 عوامل ایجاد استرس در محیط‌های کاری

 روشهای مدیریت، کنترل و کاهش استرس در محیط‌های کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت www.iran-jam.ir مراجعه یا با دپارتمان آموزش جامعه متخصصان به شماره های ۶۶۴۶۸۴۹۶-۶۶۴۹۵۳۸۱-۸۸۲۶۲۶۵۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

    نظرات