نجات جان ۲ کارگر ساختمان از زیر آوار

نجات جان ۲ کارگر ساختمان از زیر آوار

http://www.bananews.ir/با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان دو کارگر که در حین احداث ساختمان گرفتار آوار شده بودند نجات یافتند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در پی تماس شهروندان در ساعت ۱۲:۰۲دقیقه دیروز با سامانه ۱۲۵ و اعلام گرفتار شدن دو نفر در زیر آوار، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۶۰ و هم چنین گروه امداد و نجات۱۱ را به سمت محل حادثه در فلکه لوزی، خیابان خشی اعزام کرد.

علیرضا چراغی (معاون عملیات منطقه ۲) سازمان آتش نشانی تهران که از دقایق اولیه در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: این دو کارگر جوان صبح امروز در حال کارکردن در یک ساختمان گودبرداری شده به عمق تقریبی ۶مترمربع جهت احداث ساختمان جدید بودند که در حین کار با ریزش قسمتی از دیواره قدیمی باقی مانده بر روی دیوار مجاور بر روی خود مواجه شدند.

وی در ادامه افزود: آتش‌نشانان ونجاتگران بی درنگ با ایمن سازی و کشیدن نوار هشدار در اطراف محل حادثه وبا استفاده از تجهیزات مخصوص هر ۲کارگر را با رعایت کامل نکات ایمنی در یک عملیات حساس از زیر خاک بیرون آورده و سپس آنها را بوسیله برانکارد وبا استفاده از جرثقیل خودروی نجات برای انتقال به مراکز درمانی به امدادگران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

چراغی خاطر نشان کرد: این حادثه بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و همچنین عدم استفاده از شمع بندی مناسب در حین کار بوجود آمد

    نظرات