کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی به بهانه فروش مسکن

کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی به بهانه فروش مسکن

http://www.bananews.ir/فردی که با فروش مال غیر به ۱۰۳ نفر از متقاضیان مسکن در شهرستان پیشوا، بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در عملیات ویژه ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در پی دریافت گزارشی مبنی بر کلاهبرداری گسترده در سطح شهرستان پیشوا ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت. با دریافت اطلاعات اولیه از مالباختگان و تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهم که در زمینه ساختمان سازی فعالیت دارد با روش و ترفندهای متفاوت و فروش مال غیر توانسته است از تعداد زیادی از متقاضیان مسکن کلاهبرداری کند.

با تلاش شبانه روزی ماموران و پیگیری و مراقبتهای ویژه در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان قم - حسن آباد - تهران بزرگ و استان تهران، سرانجام متهم طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در ورودی شهر پیشوا دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ سیروس فتحی فرمانده ویژه انتظامی شرق تهران با اعلام این خبر گفت: متهم در بازجوییهای پلیس به کلاهبرداری بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از ۱۰۳ نفراز متقاضیان مسکن اعتراف کرد. تاکنون نیز۶۷ نفر از شاکیان شناسایی شده اند.

    نظرات