خسارت میلیاردی برچسبهای غیر مجاز تخلیه چاه

خسارت میلیاردی برچسبهای غیر مجاز تخلیه چاه

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام اینکه سالانه میلیاردها تومان صرف هزینه پاکسازی برچسبهای غیر قانونی تخلیه چاه از درب منازل پایتخت می شود گفت: تنها دریکی از نواحی طی یکماه ۱۳۰ میلیون تومان صرف پاکسازی دیوارهای منازل از این برچسبها شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید محمد جواد شوشتری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نصب دوباره برچسب های غیر قانونی تخلیه چاه و ... بر روی در منازل گفت: شهرداری در این موضوع معلول است و باید از وزارت ارشاد پرسید که چاپخانه ها با چه مجوزی این برچسبها را در این تیراژ بالا چاپ می کنند و چگونه است افرادی آزادانه این برچسبهای غیر مجاز را می چسبانند و تاکنون از سوی نیروی انتظامی دستگیر نشده اند. یا این که چرا اصناف اجازه می دهند چنین فعالیت غیر قانونی از سوی هم صنفی هایشان انجام شود.

شکایت از متخلفان مانند آب روان پایانی ندارد

وی با اشاره به این که بیش از دو هزار پرونده قضایی در خصوص نصب برچسب های غیر قانونی تخلیه چاه وجود دارد گفت: این شکایتها مانندآب جاری می ماند و با تکمیل و صدور حکم یک پرونده، پرونده جدیدی مطرح می شود به طوریکه از تعداد پرونده ها در این سالها کاسته نشده است و از سویی دادگاه ها نیز تمام وقت خود را صرف صدور حکم برای پرونده‌های ما نمی کنند.

شوشتری با تاکید بر این که مسئله برچسب های غیر مجاز معادله چند مجهولی است که باید از سوی چندین نهاد پیگیری شود گفت: متاسفانه این فرهنگ در میان خود شهروندان هم وجود ندارد که از این شرکتها شکایت کنند و انتظار پیگیری این موضوع تنها از سوی شهرداری هم بی انصافی است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی با اشاره به هزینه های پاکسازی برچسبهای غیر قانونی از سطح شهر گفت: ۱۰۰ پیمانکار در سطح مناطق ۲۲ گانه این پاکسازی را انجام می دهند و جمع هزینه های آن میلیاردی می شود زیرا تنها در یکی از نواحی طی یک ماه ۱۳۰ میلیون تومان صرف پاکسازی شد.

    نظرات