آغاز عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه تبریز

آغاز عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه تبریز

http://www.bananews.ir/مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان‌شرقی از آغاز قریب الوقوع عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه بین‌المللی تبریز خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی رستمی در این باره گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات بهسازی باند اصلی(۳۰R , 12L) فرودگاه بین‌المللی تبریز در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: مطالعات و برنامه‌ریزی‌های این عملیات مهم از مدتها قبل آغاز شده و در پی بازدیدی که معاونت محترم عملیات شرکت فرودگاههای کشور از فرودگاه بین‌المللی تبریز داشت، تصمیمات نهایی در این مورد اتخاذ شد.

مدیرکل فرودگاههای استان گفت: باند اصلی فرودگاه بین‌المللی تبریز کیفیت خود را به دلیل استفاده در طول سالهای گذشته از دست داده است و رویه آسفالت آن از بین رفته و برای نشست و برخواست هواپیماها خطر آفرین است.

وی اعتباراولیه این پروژه را مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور تامین شده شده است.

رستمی افزود: اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه‌های گروهی به مردم عزیز و مسافرین محترم فرودگاه بین‌المللی تبریز در این مورد انجام شده است و بار دیگر لازم می‌دانم پیشاپیش از همکاری مردم عزیز با اداره کل فرودگاههای استان تشکر کنم.

    نظرات