انتقاد رییس شورای اسلامی کرج از افزایش روزانه ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر

انتقاد رییس شورای اسلامی کرج از افزایش روزانه ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر

http://www.bananews.ir/رییس شورای اسلامی کرج از افزایش روزانه ساخت و سازهای غیر مجاز در کرج انتقاد کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود دادگو در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: کرج به دلیل نزدیکی به تهران از سالها قبل به عنوان میزبان مهاجران زیادی از اقصی نقاط مطرح است.

وی اظهار کرد: مهاجرت بالا باعث ایجاد مشکلات فراوانی از جمله حاشیه‌نشینی و افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان شده است.

وی در ادامه از کرج به عنوان مرکز زمین‌های قولنامه‌ای استان نام برد و افزود: عدم پیگری مدیریت شهری و سازمان زمین شهری باعث شده خانه‌های بدون استاندارد مثل قارچ در این زمین‌ها رشد پیدا کنند.

دادگو، افزایش همکاری پلیس ساختمان و ورود آن به این مقوله را عامل مهمی در کاهش ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی دانست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نامناسب بودن آسفالت معابر شهری را یکی دیگر از معضلات عمده این شهر دانست و افزود: شورا و شهرداری در سال جاری با تاکید بر تحقق شعار نهضت آسفالت گامهای اساسی برای رفع این معضل برداشته است.

رییس شورای شهر کرج تاکید کرد: امیدواریم با تامین آسفالت از جانب کارخانه آسفالت شهرداری در کنار تشکیل تیم فنی شاهد ایجاد مشکلات سالهای قبل در زمینه آسفالت معابر شهری نباشیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت افزایش سرانه‌های مختلف در کرج اضافه کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت کرج باید نگاه جدی به افزایش سرانه آموزش، بهداشت، رفاه و ... در کرج داشت.

وی در پایان خواستار همکاری مسولین شهری با اعضای شورا برای یکپارچه سازی امور و حل راحت‌‌تر مشکلات موجود شد.

    نظرات