بی آبی چهار روزه مردم بخشی از اهواز

بی آبی چهار روزه مردم بخشی از اهواز

http://www.bananews.ir/در حالیکه مردم بخشی از شهرستان اهواز چهار روز اخیر را در بی آبی به سر برده اند، مدیرعامل آبفای اهواز می گوید مشکل برطرف شده ولی پیگری مهر نشان می دهد آب منطقه هنوز قطع است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به دنبال تماس برخی ساکنان منازل فاز یک تعاونی مسکن شهرداری مبنی بر بی آبی چهار روزه در این این نقطه در اهواز آن هم در اوج گرما و در فصل روزه داری خبرنگار مهر اقدام به پیگیری این موضوع کرد که مدیرعامل آبفا در این گفتگو که صبح روز چهارشنبه صورت گرفت اظهار داشت: موضوع حل شده و هر یک از ساکنان مشکلی دارد، موضوع را اطلاع دهد تا مشکل حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز گفت: در دو روز گذشته( سه شنبه و دوشنبه) خط انتقال آب که از شهرستان شوشتر وارد اهواز می شود دچار شکستگی شده بود که این شکستگی در تامین آب بخشی از شهرتاثیر گذار بوده است.

غلامرضا براتی افزود: بر اثر این شکستگی آب در برخی مناطق شهر دچار کم فشاری شده بود و با اقدامات صورت گرفته تعمیرات بر روی این شکستگی انجام و اکنون نیز مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به این سئوال که شهروندان ساکن در فاز یک تعاونی مسکن شهرداری در تماسهای خود بیان می کنند که مشکل بی آبی آنها هنوز حل نشده اظهار داشت: هر شهروندی که هنوز مشکل دارد شماره تماس و آدرس خود را بدهد تا برای رفع مشکل آنان اکیپ به درب منازل اعزام شود.

بلافاصله با یکی از ساکنان منطقه تماس برقرار شد که وی با اعلام اینکه آب منطقه هنوز قطع است، اظهار کرد: چهار روز است(تا روز چهارشنبه) که زندگی ساکنان به دلیل نبود آب فلج شده و هر بار که با مسئولان تماس می گیریم به ما می گویند که امروز و فردا مشکلتان را حل خواهیم کرد.

وی افزود: با وجود گرمای شدید اهواز و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم آیا نباید هر چه سریعتر برای این مشکل راه چاره ای اندیشید.

سعدی یکی دیگر از شهروندانی که منازل فاز یک تعاونی مسکن شهرداری ساکن است نیز در این باره گفت: در طول شبانه روز تنها برای دو ساعت آب داریم.

وی اضافه کرد: نبود آب شهروندان ساکن در این منطقه را کلافه کرده و برخی از همسایه ها به همین دلیل مجبور شده اند به خانه های اقوام خود رفته تا بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

یکی دیگر از ساکنان نیز گفت: با زبان روزه هر روز به این امید هستیم که شاید مشکل بی آبی منطقه حل شود اما تنها چیزی که شنیدیم وعده و وعید بوده است.

این در حالی است که با پیگیریهای به عمل آمده از سوی خبرنگار مهر تا لحظه ارسال این گزارش، ساکنان منازل فاز یک تعاونی مسکن شهرداری هنوز در بی آبی به سر می برند و مشکل شان هنوز حل نشده است

طبق شنیده های قرار است پنج شنبه یک گروه برای حل این مشکل به منطقه اعزام شوند.

    نظرات