محور بجنورد - جنگل گلستان بازگشایی شد

محور بجنورد - جنگل گلستان بازگشایی شد

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: محور بجنورد - جنگل گلستان که صبح امروز به دلیل سیل مسدود شده بود با تلاش گروه‌های راهداری بازگشایی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید علی میرکریمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به دلیل جاری شدن سیل در محدوده استحفاظی خراسان شمالی در اوایل سحرگاه پنج شنبه جاده جنگل گلستان – بجنورد برای ساعاتی مسدود شده بود که دقایقی قبل پس از تلاش گروه‌های راهداری بازگشایی شد.

وی افزود: سیل در حد فاصل یک کیلومتری تونل جنگل گلستان سبب انسداد مسیر عبوری شده بود ولی هم اکنون این مسیر در حالی که ماشین آلات راه سازی مشغول فعالیت هستند بازگشایی شده است.

میرکریمی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک با راهنمایی نیروهای راهداری حاضر در محل به صورت آهسته برقرار بوده و رانندگان عبوری باید با سرعت آهسته و مطمئنه در این محدوده حرکت کنند.

وی اضافه کرد: اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای بعد از ظهر پنج شنبه و صبح جمعه نیز بارش‌های پراکنده‌ای را پیش بینی کرده اما احتمال وقوع سیل دوباره در این مسیر اندک است.

این مسئول در مورد خسارت سیل جاری شده در بامداد چهارشنبه اظهار داشت: خوشبختانه سیل امروز تلفات جانی نداشته اما به راه‌ها و ابنیه موجود در این محدوده آسیب‌هایی وارد شده که کارشناسان در حال بررسی وضعیت و برآورد خسارت هستند.

    نظرات